  • 1. Data: 2005-06-16 15:25:03
    Temat: gdzie moge uzyskac dane na temat cen np. mieszkan czy samochodów 1984 roku?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Interesuja mnie ceny za zmieszkania lub za samochod w 1984 roku. Gdzie moge
    takie iformacje znalezc?
    Szukalem na stronie GUS ale tam sa roczniki statystyczne ale tylko do 2001
    roku a gzie sa starsze?

  • 2. Data: 2005-06-16 20:09:44
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Tapio w <d8s5rk$qm3$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:
    > Szukalem na stronie GUS ale tam sa roczniki statystyczne ale tylko do 2001
    > roku a gzie sa starsze?

    w GUS, ale trzeba chyba odwiedzic owa instytucje na zywo a nie w
    cyberprzestrzeni :)

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?

  • 3. Data: 2005-06-16 20:32:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moge
    > takie iformacje znalezc?
    > Szukalem na stronie GUS ale tam sa roczniki statystyczne ale tylko do

    W bibliotece na przykład.

  • 4. Data: 2005-06-16 20:39:27
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    > W bibliotece na przykład.

    Ot prosze a mowia ze w inrenecie jest wszystko :))

    Tak na marginesie proponuje zalozyc liste pt "czego nie ma w internecie"
    Pkt 1. Roczniki statystyczne z wczesniejszych lat.
    Pozdr.

  • 5. Data: 2005-06-17 05:11:26
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Tapio" <t...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d8s5rk$qm3$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Interesuja mnie ceny za zmieszkania lub za samochod w 1984 roku. Gdzie
    > moge takie iformacje znalezc?
    > Szukalem na stronie GUS ale tam sa roczniki statystyczne ale tylko do
    > 2001 roku a gzie sa starsze?

    http://www.wycena.samochodow_mieszkan.ag.bocznica.or
    g/

    --

    Krzysztof Starzycki

    B555K8aG30204608
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,
    ale ile razy to powtarzają."

  • 6. Data: 2005-06-17 05:36:42
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:17062005.2A6313C3@andykowal.biaman.net

    >--
    > Krzysztof Starzycki
    > B555K8aG30204608

    Hmm, nie wiem_skąd wzięły się te śmieci?

    --

    Krzysztof Starzycki

    B555K8aG30204608
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich."