  • 1. Data: 2005-06-16 13:01:58
    Temat: Re: Dziwna sprawa ;)
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Adam Kuc" <j...@e...husajn.[pl> naskrobał/a w
    news:d9ec5t$97g$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > I teraz pytanko pieniadze sa i czy jakos
    > prawnie mnie wiaze do tego zebym mu ten towar wyslal?

    Tak.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Use the nuke Luke!

  • 2. Data: 2005-06-23 13:02:04
    Temat: Dziwna sprawa ;)
    Od: "Adam Kuc" <j...@e...husajn.[pl>

    Witam
    Chcialbym podac jeden przyklad : Otoz wystawilem przedmiot na allegro.
    dostalem maila po zakonczeniu aukcji ze koles chce ode mnie kupic ten
    przedmiot, mam mu podac numer konta i on mi wysle pieniadze. Jednakze
    przdmiotu tego nie zakupil na allegro, jedynie kontaktowalismy sie przez
    majle, i tam mu pisalem ze mu ten program wysle po wpalcie pieniedzy. I
    teraz pytanko pieniadze sa i czy jakos prawnie mnie wiaze do tego zebym mu
    ten towar wyslal ? Od razu mowie ze jestem uczciwy i pytam tylko tak dla
    upewnienia ;)
    Pozdrawiam serdecznie

  • 3. Data: 2005-06-23 13:14:54
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > teraz pytanko pieniadze sa i czy jakos prawnie mnie wiaze do tego zebym mu
    > ten towar wyslal ? Od razu mowie ze jestem uczciwy i pytam tylko tak dla
    > upewnienia ;)

    Uczciwi nie zadaja takich pytan ;)
    Zlozyles oferte sprzedazy, a on ja przyjal. Jestes zwiazany umowa. Tym
    bardziej, ze on juz wykonal swoje swiadczenie i teraz kolej na Ciebie.

    Dan

  • 4. Data: 2005-06-23 13:56:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam Kuc wrote:
    > Witam
    > Chcialbym podac jeden przyklad : Otoz wystawilem przedmiot na allegro.
    > dostalem maila po zakonczeniu aukcji
    I jak się ta aukcja na allegro skończyła.
    Nie sprzedał się?

> [...]
    > ten towar wyslal ? Od razu mowie ze jestem uczciwy i pytam tylko tak dla

    jeżeli to nie poszło na allegro, a przez allegro on się tylko
    dowiedział, że chcesz to sprzedać,
    to jest to po prostu normalna umowa kupna-sprzedaży, tak jakbym zaczepił
    cię na ulicy i powiedział, że wiem, że chcesz sprzedać, a ja akurat chcę
    kupić.
    No i teraz możesz się zgodzić, albo nie.
    Możesz mu powiedziać, że nie chcesz sprzedać, bo nie i tyle.

  • 5. Data: 2005-06-23 14:32:24
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > No i teraz możesz się zgodzić, albo nie.
    > Możesz mu powiedziać, że nie chcesz sprzedać, bo nie i tyle.

    Dlaczego tak uwazasz , skoro Adam Kuc pisze, ze ",tam mu pisalem ze mu ten
    program wysle po wpalcie pieniedzy" Tym samym zlozyl oferte drugi raz, juz
    po zakonczeniu aukcji i okreslil warunki sprzedazy, ktore druga strona
    przyjela i wykonala /zaplacila cene/. Nie moze teraz bez zgody drugiej
    strony cofnac tego oswiadczenia. Umowa zostala juz zawarta.

    Dan

  • 6. Data: 2005-06-24 07:58:04
    Od: bella <b...@a...pl.usunto>

    Użytkownik Adam Kuc napisał:

> [...]
    > ten towar wyslal ? Od razu mowie ze jestem uczciwy i pytam tylko tak dla

    Co w tym dziwnego? Umowa została zawarta.
    Jeśli rozmyśliłeś się czy przedmiot się zniszczył, to zwróć mu pieniądze
    z przeprosinami - za to nie będzie cie ścigał po sądach, jeśli o to
    pytasz.
    Jeśli zaś pytasz czy coś ci grozi, za to, że przyjąłeś kasę a towaru nie
    wysłałeś, tylko dlatego, że umowa była poza allegro to mam wątpliwosci
    co do Twojego ostatniego zdania.
    --
    pozdrawiam serdecznie b.
    przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.