    From: Gregory Peck <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotoradar problem
    Date: Tue, 03 Jan 2006 16:31:16 +0100

    Artur Golanski napisał(a):
    > Gregory Peck <g...@g...pl> napisał:
    >

    >>2 razy zostałem uniewinniony.
    >
    > A jako kto występowałeś ?

    Wiesz, no nie wiem dokładnie, czyba jako oskarżyciel, czy może
    protokólant.. :-P

    > Policja odpytuje jednego z dwóch właściciela komu pojazd powierzył, a
    > on powinien wskazać komu.

    Tak? Ciekawe, w którym momencie ma to zrobić? Sprawa nie jest taka
    prosta, jak się wydaje. Załóżmy, że jestem przeysłuchiwany w charakterze
    świadka i mówię, że to jaj jechałem. Potem przedstwiają mi zarzut, to ja
    mówię że się nie przyznaję i odmawiam składania wyjaśnień. Co według
    ciebie ma zrobić policja? Jak powszechnie wiadomo, zeznania złożone w
    charakterze świadka przez osobę, która potem jest oskarżona, nie mogą
    stanowić dowodu w sprawie.

    > Pewnie błędnie policja wskazała winnego.

    Sąd nie miał podstaw do stwierdzenia, czy policja wskazała błędnie, czy
    prawidłowo.
    Greg