  • Data: 2006-01-04 14:56:59
    Temat: Re: fotoradar problem
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gregory Peck <g...@g...pl> napisał:

    > Widzę jednak, że pytanie było na serio...
    Tak, a dokładnie chodziło mi o to czy postawiono ci zarzut popełnienia
    wykroczenia czy też z art. 65 KW w zwązku z art. 78.4. PoRD.

    > Moja teza jest taka, że tego obowiązku nie da się wyegzekwować.
    Tyle, że jej się nie da obronić. By nie powtarzać czytaj uzasadnienie:
    http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    >Za odmowę wskazania można ukarać tylko osobę, która [..]
    > powiedziała: "to nie ja, wiem kto ale nie powiem".
    Lub 'nie wiem, nie pamiętam'... itd Tu zgoda.

    > że chce postawić mi zarzut (mandatu
    Tyle, ze ja piszę o prawie i możliwości jego wyegzekwowania, a nie o
    tym co 'miła policjantka' zrobiła ;-)
    Najpierw, zanim zacznie coś zarzucać czy stawiać, powinna poprosić o
    wypełnienie ustawowego obowiązku wynikającego art. 78.4. PoRD.

    >żeby mi przedstawiła ten zarzut.
    A skąd wiedział, że ma do czynienie ze sprawcą ?
    Skoro 'miła...[niegrzeczne epitety pominę] spartoliła robotę, to
    dzięki temu z łatwością mogłeś przed sądem wygrać.

    Artur Golański