  • 51. Data: 2009-02-22 10:52:06
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...email.is.invalid.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Okej :)
    > Tak właśnie sądziłem, że to może być krąg osób.

    Chyba w takiej sytuacji powiem ze to był ktorys z kibiców Lecha na ostatnim
    meczu. W koncu wszyscy sa identyfikowani, wiec nie bedzie problemu z
    ustaleniem danych.
    Moge nawet dodac, ze miał krotkie wlosy :)

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???

  • 52. Data: 2009-02-22 11:16:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:

    > sugerujesz, ze jak stane na parkingu majac zielone auto, a tam bedzie stała
    > tabliczka "tylko dla czerwonych" to patrol moze sobie podjechac i dac mi
    > mandat?

    jeśli wprowadzą to oficjalnie do zestawu znaków drogowych to jak
    najbardziej.

  • 53. Data: 2009-02-22 12:52:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > jeśli wprowadzą to oficjalnie do zestawu znaków drogowych to jak
    > najbardziej.

    a jak bedzie tam znak zakaz zatrzymywani i postoju a ja tam stane to moga
    sobie ot tak podjechac i wypisac mandat?

    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 54. Data: 2009-02-22 16:10:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    >>

    > a jak bedzie tam znak zakaz zatrzymywani i postoju a ja tam stane to moga
    > sobie ot tak podjechac i wypisac mandat?

    gdzie ten znak? na parkingu?
    Jeśli stoi zgodnie z prawem to obowiązuje i bez znaczenia jest
    sensowność jego postawienia.
    Policja nie jest od interpretacji. Stoi znak jest zakaz, ty też stoisz
    dostajesz mandat.
    Jeśli uważasz, że znak został postawiony niezgodnie z prawem zawsze masz
    prawo nie przyjąć mandatu i bronić swoich racji w sądzie.

  • 55. Data: 2009-02-22 17:34:38
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> wrote
    >
    > To jest problem Policji. Ale jak jakimś trafem się okaże, że takiego
    > człowieka nie ma lub on nie prowadził to będzie Twój problem. Aczkolwiek
    > zastanawiam się i mam wątpliwości czy można by tu mówić o jakiejś
    > odpwiedzialności karnej za fałszywe zeznania etc.
    A czy w sprawach o wykroczenia domniemanie niewinności nie obowiązuje??
    R.

  • 56. Data: 2009-02-22 17:46:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości news:

    > mandat jest za złamanie przepisów, a nie widzimisię kierowcy czy uważa, że
    > zrobił źle lub dobrze. Od tego jest ksiądz w konfesjonale.

    Żołnierze Wermachtu też tak mówili 60 lat temu.
    W rezultacie takiej postawy pół Europy wymordowali.

  • 57. Data: 2009-02-22 18:51:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Żołnierze Wermachtu też tak mówili 60 lat temu.
    > W rezultacie takiej postawy pół Europy wymordowali.

    pierdu pierdu po prostu

  • 58. Data: 2009-02-22 19:02:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > pierdu pierdu po prostu

    Nie - proste konsekwencje posłuszeństwa ZAMIAST używania rozumu.
    Tym się człowiek od psa różni, że ma wolną wolę i jest w stanie pewne rzeczy
    ocenić.

  • 59. Data: 2009-02-22 19:04:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Nie - proste konsekwencje posłuszeństwa ZAMIAST używania rozumu.

    raczej jego wyraźnym brakiem.

  • 60. Data: 2009-02-22 19:12:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > raczej jego wyraźnym brakiem.

    Jasne.
    Chybaś z policji....

    Bądź sobie tresowany pieskiem jak lubisz, ale innych do tego nie zmuszaj.