  • 61. Data: 2009-02-22 20:57:06
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 18:46:51 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Żołnierze Wermachtu też tak mówili 60 lat temu.
    > W rezultacie takiej postawy pół Europy wymordowali.

    E.. nie kryguj się - walnij od razu 90%...

    Henry

  • 62. Data: 2009-02-22 22:21:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > gdzie ten znak? na parkingu?
    > Jeśli stoi zgodnie z prawem to obowiązuje i bez znaczenia jest
    > sensowność jego postawienia.
    > Policja nie jest od interpretacji. Stoi znak jest zakaz, ty też stoisz
    > dostajesz mandat.
    > Jeśli uważasz, że znak został postawiony niezgodnie z prawem zawsze masz
    > prawo nie przyjąć mandatu i bronić swoich racji w sądzie.

    a moge taki znak postawic na swoim ogródku?

    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
    w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan

  • 63. Data: 2009-02-22 22:28:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > a moge taki znak postawic na swoim ogródku?

    dyskusja na ten temat już była na grupie.
    Robert Tomasik do tablicy!.

  • 64. Data: 2009-02-23 08:10:25
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    witek pisze:

    > Prawo o ruchu drogowym.
    >
    > art 78.4
    > Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    > oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    > przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.

    ale nie ma obowiazku pamietania - zgodnie z prawda mozna powiedziec ze
    sie poprostu nie pamieta... opcja z byciem pod wplywem choroby
    filipinskiej jest wylaczajaca:

    a co jak nie pamietasz...?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 65. Data: 2009-02-23 08:25:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 09:10:25 +0100, SlawcioD napisał(a):

    > ale nie ma obowiazku pamietania - zgodnie z prawda mozna powiedziec ze
    > sie poprostu nie pamieta... opcja z byciem pod wplywem choroby
    > filipinskiej jest wylaczajaca:

    "Czemu nie mógł..." należy rozumieć raczej obiektywnie, tak mi się wydaje.
    Ciekawsze: zgodnie z orzecznictwem SN do tego przepisu nie mają
    zastosowania przepisy o odmowie ze względu na ochronę najbliższych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 66. Data: 2009-02-23 08:28:25
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    witek pisze:

    > byłeś w wojsku? chyba nie.

    > mandat jest za złamanie przepisów, a nie widzimisię kierowcy czy uważa,
    > że zrobił źle lub dobrze. Od tego jest ksiądz w konfesjonale.

    > to nie pisz, przestrzegać masz obowiązek, a za jego złamanie dostaniesz
    > mandat.

    mandatu mozna nie przyjac...

    > może płaćmy tym którzy by się za to wzięli.

    jakby ci kazali sie oblac benzyna i podpalic tez bys wykonal?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 67. Data: 2009-02-23 08:29:06
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > "Czemu nie mógł..." należy rozumieć raczej obiektywnie, tak mi się wydaje.
    > Ciekawsze: zgodnie z orzecznictwem SN do tego przepisu nie mają
    > zastosowania przepisy o odmowie ze względu na ochronę najbliższych.

    pamietasz jaki to paragraf?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 68. Data: 2009-02-23 08:43:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    http://www.sn.pl/orzecznictwo/ik9.html

  • 69. Data: 2009-02-23 08:45:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w

    no i ok, przepis ten mowi o wskazaniu, a gdzie znajde definicje "wskazania"
    ja przeciez wskazuje, john smith z nowego jorku, panie wladzo, o tutaj na
    zdjeciu go widac - powiedzial skruszony obywatel stukajac palcem w
    fotografie
    i gdzie jest napisane ze to wskazanie musi byc skuteczne?

  • 70. Data: 2009-02-23 09:04:25
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > http://www.sn.pl/orzecznictwo/ik9.html