  • 41. Data: 2013-10-19 17:18:49
    Temat: Re: fotografowanie w muzeach - regulacje prawne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:497569ds1616e47n3urtml2da6cpq9rm04@4ax.com...

    > [...]
    050024

    > Tam nic nie ma o fotografowaniu.

    Czyż to nie intrygujące?

  • 42. Data: 2013-10-25 21:54:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Oct 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Czyż to nie intrygujące?

    No, ale w ten deseń pozostaje jeszcze do przeczytania wagon
    dzienników ustaw z pozostałymi przepisami, wszak nie jest
    tak, że muzeów i zwiedzających nie dotyczą np. przepisy
    przeciwpożarowe i fafset innych :)

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2013-10-26 00:03:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No, ale w ten deseń pozostaje jeszcze do przeczytania wagon
    > dzienników ustaw z pozostałymi przepisami, wszak nie jest
    > tak, że muzeów i zwiedzających nie dotyczą np. przepisy
    > przeciwpożarowe i fafset innych :)

    Ale facet pytał o fotografowanie, a nie gaszenie pozarów. Nie ma przepisu
    zabraniajacego fotograrfowania, to co mam wskazać jako podstawę prawną?

  • 44. Data: 2013-10-26 13:31:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Oct 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Ale facet pytał o fotografowanie, a nie gaszenie pozarów.

    To jest uboczne dla rozważań :)

    > Nie ma przepisu zabraniajacego fotograrfowania,
    > to co mam wskazać jako podstawę prawną?

    Dać mu w ucho ;)
    Ewentualnie spytać o podstawę prawną oddychania.
    Ale brak przepisu w konkretnej ustawie to jeszcze słaba
    dana wejściowa :D

    pzdr, Gotfryd