  • 11. Data: 2007-08-23 05:39:29
    Temat: Re: fotobasia.pl - czy tak można?
    Od: "JanKo" <b...@m...inv>

    iksiks nadaje:

  • 12. Data: 2007-08-23 05:43:47
    Od: "JanKo" <b...@m...inv>

    iksiks nadaje:
    > zamowilem towar za ponad 6000 pln i czekalem,
    > w koncu jakims cudem dostalem przesylke
    > jakiego uzyc argumentu aby odeslac sprzet
    > i dostac od razu kase od sklepu?

    Myślę że "iksiks" to przykrywka konkurencji.

  • 13. Data: 2007-08-23 07:46:18
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 22 sierpnia 2007 22:43
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708222239120.3372@a64wrk>):

    > Tristan, wg mojej najlepszej wiedzy oni *nie* są znani z przekrętów,
    > znani są z traktowania klienta per "za tydzień" [:da Capo al Fine:],

    No to podobnie mogą zareagować na zwrot... :(

    Poza tym, piszący pisze, że towar był niekompletny i o niskiej
    jakości...Więc może nie przekręt, ale generalnie jechanie po granicy
    uczciwości.

    > Ba, to jest fizyczny sklep, i masz fizyczną możliwość to sprawdzić,

    Mi tam wisi, a kupujący pewnie nie jest z Sypialni, skoro kupował zdalnie...

    > bo gdzie jest Wolności 205 znajdziesz bez problemu - wspólne wejście
    > z Bankiem Śląskim :)

    A! Dzięki za ostrzeżenie :D Ostatnio jadłem tam naprzeciwko i zauważyłem, że
    znów tam się najemca lokalu zmienił...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 14. Data: 2007-08-23 08:50:35
    Temat: Re: [OT] fotobasia.pl - czy tak można?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2007 00:45:25 +0200, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > [1] http://www.opineo.pl/index.php?sklep=93&strona=2

    Opinia nie wystawiona w kontekście transakcji jest nic nie warta.
    Takie strony powinny być prawnie zakazane.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2007-08-23 09:00:18
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    BTW u nich można kupić tylko przy przedpłacie na konto co jest sprzeczne z KC

  • 16. Data: 2007-08-23 12:05:14
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Henry (k) wrote:

    > Opinia nie wystawiona w kontekście transakcji jest nic nie warta.

    Nie rozumiem, o czym mówisz: każda (a przynajmniej każda, którą czytałem) z
    wymienionych opinii została napisana po lub podczas wykonywania transakcji
    ze sklepem (w sensie: po zakupieniu produktu lub po nieudanym zakupieniu
    :)).

    > Takie strony powinny być prawnie zakazane.

    Dlaczego? Jeśli mnie pamięć nie myli, w Polsce obowiązuje wolność słowa i
    można dzielić się subiektywnymi opiniami na temat sklepów.

    Przy każdych zakupach zerkam, czy sklep internetowy jest pozytywnie oceniany
    i do tej pory ani raz się na tym nie przejechałem. Ponadto zauważyłem silną
    korelację pomiędzy opiniami znajomych, opiniami pośrednimi (jak choćby ten
    wątek), a opiniami wyrażonymi w serwisach pokroju opinieo.pl, pinia.pl itp.

    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 17. Data: 2007-08-23 12:08:56
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    JanKo wrote:
    > iksiks nadaje:
    >
    > Myślę że "iksiks" to przykrywka konkurencji.

    Po czym wnioskujesz? Bo chyba nie po nicku - dobre 60% grupowiczów podpisuje
    się nickami, imiona z nazwiskami to przeważnie wyjątki.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 18. Data: 2007-08-23 18:17:04
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2007 14:05:14 +0200, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> [...]
    > ze sklepem (w sensie: po zakupieniu produktu lub po nieudanym zakupieniu

    A jesteś pewien? Skąd wiesz że to konkurencja nie podkłada świni? Nie ma
    żadnej możliwości sprawdzenia tej opinii poza "wydaje się prawdopodobna".
    Poza tym jak raz napisałem niepochlebną opinię o sklepie to dzień później
    miałem e-maila z propozycją "pocieszenia mnie bonusami jeśli usunę opinię".
    Ja ich wyśmiałem - bo to co mi zaproponowali nie było mi potrzebne.
    Z drugiej strony gdybym prowadził taki sklep to nie zawahałbym się podkupić
    parę osób żeby napisały przychylne opinie o moim sklepie - jest biznes
    to nie ma sentymentów.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2007-08-24 10:48:29
    Od: "iksiks" <i...@p...onet.pl>

    Nie napisałeś co kupiłeś,

    kupilem nikona D80 + karte oraz EOS 400D + karte.....

  • 20. Data: 2007-08-24 10:52:50
    Od: i...@p...onet.pl

    > iksiks nadaje:
    >
    > Myślę że "iksiks" to przykrywka konkurencji.

    hehe, niezle, moge Ci przesłać fakture zakupu z firmy DN sp. z o.o. oraz zrobic
    zdjecie sprzetu ;p