  • 1. Data: 2007-08-22 13:44:45
    Temat: allegro -zakup od firmy i cena netto na aukcji
    Od: Michał Trych <m...@U...TO.trych.pl>

    witam,
    moze ktos mnie oswiecic, jak wyglada sprawa wystawiania aukcji przez
    firme, ktora podaje cene do odbioru - kup teraz a w przypadku checi
    otrzymania f-ry dolicza vat, bez faktury jest cena z aukcji? czy firma
    nie ma obowiazku wystawienia dowodu sprzedazy na kwote ustalona na aukcji?
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2007-08-22 13:52:24
    Temat: Re: allegro -zakup od firmy i cena netto na aukcji
    Od: "Nikon" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...TO.trych.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymania f-ry dolicza vat, bez faktury jest cena z aukcji? czy firma nie
    > ma obowiazku wystawienia dowodu sprzedazy na kwote ustalona na aukcji?

    niezgodne z regulaminem :
    Allegro->Zgłoś naruszenie zasad->cena netto

    Nikon

  • 3. Data: 2007-08-22 13:53:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał Trych wrote:
> [...]
    > otrzymania f-ry dolicza vat, bez faktury jest cena z aukcji? czy firma
    > nie ma obowiazku wystawienia dowodu sprzedazy na kwote ustalona na aukcji?

    odbierz towar, a o fakturę upomnij się później.

  • 4. Data: 2007-08-22 19:40:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 08:53:00 -0500, witek napisał(a):

    > odbierz towar, a o fakturę upomnij się później.

    Nie zapomnij że sprzedawca ma obowiązek tylko wystawić fakturę, nie musi
    dostarczać.

    p. m.

  • 5. Data: 2007-08-23 09:03:29
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > dolicza vat, bez faktury jest cena z aukcji? czy firma nie ma obowiazku
    > wystawienia dowodu sprzedazy na kwote ustalona na aukcji?

    też mnie wkurzają takie praktyki, jeszcze osoby takie reklamują sie najczęściej
    jako sklep
    rada jest jedna - wpłacić i m na konto za wylicytowany przedmiot i po jego
    otrzymaniu poprosić o fakture,
    w przypadku odmowy napomknąc o US, UKS itp - zawsze skutkuje
    tylko takie cwaniaki coraz częściej sprzedają tylko poprzez aukcje prywatne

  • 6. Data: 2007-08-23 11:21:13
    Od: "Foti" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > otrzymania f-ry dolicza vat, bez faktury jest cena z aukcji? czy firma nie
    > ma obowiazku wystawienia dowodu sprzedazy na kwote ustalona na aukcji?

    Kup - jak dostaniesz towar zadzwon z prosba o fakturę
    Jak odmówia wspomnij o informacji do US
    Dostaniesz fakture napewno. Gwarantuje
    Foti

  • 7. Data: 2007-08-23 12:48:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 23 Aug 2007 11:03:29 +0200, gasper napisał(a):

    > też mnie wkurzają takie praktyki, jeszcze osoby takie reklamują sie
    > najczęściej jako sklep
    > rada jest jedna - wpłacić i m na konto za wylicytowany przedmiot i po
    > jego otrzymaniu poprosić o fakture,

    Po którą będziesz musiał drałować pół kraju :)

    p[. m.