  • 1. Data: 2007-08-22 13:34:05
    Temat: kara za brak doladowania komorki...
    Od: "Nikon" <n...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczow...
    doladowalem sobie jak co miesiac komorke za posrednictwem mBanku gdzyz jest
    mi tak najwygodniej ...
    okazuje sie ze kwota doladowania "zniknela" z mojego konta ,
    a komorka do dnia dzisiejszego nie zostala doladowana.
    Oczywiscie zlozylem reklamacje w banku i teoretycznie mam czekac na
    odpowiedz 5 dni roboczych, czekam do dzisiaj ...
    ja czekam na decyzje z banku ,a w tym czasie moj operator juz wyslal mi
    pismo
    w ktorym informuje mnie , ze za brak doladowan zgodnie z umowa musze
    zaplacic 240zl kary :O
    smieszy mnie ze operator w pismie stwierdzil ze nie odblokuje komorkido
    czasu az nie zaplace,
    smieszy bo nikt mi jeszcze komorki nie zablokowal , smialo moge wykonywac
    polaczenia ;]
    wiem ze za bledy sie placi , ale dlaczego ja mam placic za blad banku czy
    operatora...
    na pisma ktore wyslalem do banku i operatora nie otrzymalem odpowiedzi :(

    pozdrawiam
    Nikon

  • 2. Data: 2007-08-22 15:00:15
    Temat: Re: kara za brak doladowania komorki...
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 15:34:05 +0200, Nikon napisał(a):

> [...]
    > okazuje sie ze kwota doladowania "zniknela" z mojego konta ,
    > a komorka do dnia dzisiejszego nie zostala doladowana.

    Założę się że pomiędzy bankiem a operatorem jest jeszcze jedna firma.
    Więc i bank i operator mają rację - bank przelał, operator nie dostał.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2007-08-22 15:51:17
    Od: "Nikon" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    :

    > Założę się że pomiędzy bankiem a operatorem jest jeszcze jedna firma.
    > Więc i bank i operator mają rację - bank przelał, operator nie dostał.

    sprawdziłem i okazuje sie ze faktycznie jest z banku idzie do posrednika
    BLUE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    a oni chyba dopiero do operatora przekazuja ...
    co nie zmienia faktu ze to bank chyba powinien sie tlumaczyc mnie
    gdzie jest kasa , a spolka ewentualnie z bankiem powinna sie dogadac ...

    Nikon

  • 4. Data: 2007-08-22 21:39:53
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 22-08-2007 o 17:51:17 Nikon <n...@g...pl> napisał(a):

    > sprawdzi?em i okazuje sie ze faktycznie jest z banku idzie do posrednika
    > BLUE MEDIA SPÓ?KA Z OGRANICZON? ODPOWIEDZIALNO?CI?
    > a oni chyba dopiero do operatora przekazuja ...

    Dokladnie tak. Ja juz z nimi kilka razy walczylem. Niestety, nie mam
    pojecia kto bardziej glupa zgrywa - oni czy operator. Oni zawsze sie
    tlumacza, ze moje doladowanie zostalo zrealizowane i przekazane do
    operatora. Operator (przez BOK) raz sie przyznaje, ze doszlo, raz nie.
    Potem kaze odczyniac jakies voodoo nad telefonem i spieprzac. Oczywiscie,
    nic to nie daje.

    Jednym razem doszlo nawet do czegos takiego: waznosc konta sie wydluzyla,
    srodki na koncie pozostaly bez zmian.

    W kazdym razie, nalezy pisac do Blue Media - dzial reklamacji maja na
    przyzwoitym poziomie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2007-08-22 21:58:23
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Nikon wrote:
    (...)

    Czy masz jakikolwiek dowód wykonania wpłaty? Choćby nawet i zrzut strony
    internetowej z historią rachunku bankowego. Na Twoim miejscu wysłałbym kopię
    do operatora w celu wyjaśnienia sprawy. BTW, co to za operator jeśli możesz
    powiedzieć?

    > pozdrawiam
    > Nikon

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 6. Data: 2007-08-23 07:23:30
    Od: "Nikon" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:faibib$hba$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > internetowej z historią rachunku bankowego. Na Twoim miejscu wysłałbym
    > kopię do operatora w celu wyjaśnienia sprawy. BTW, co to za operator jeśli

    mam odpowiednie potwierdzenie dokonania wplaty i wyslalem je juz do
    Polkomtela (Plus GSM)
    jak narazie cisza....

    Nikon

  • 7. Data: 2007-08-23 07:32:36
    Od: "Nikon" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał :

    > Jednym razem doszlo nawet do czegos takiego: waznosc konta sie wydluzyla,
    > srodki na koncie pozostaly bez zmian.

    u mnie jest identycznie ....
    dlatego wnioskuje ze winne za to nieporozumienie ponosi nie bank ,
    nie posrednik lecz sam Polkomtel czyli operator sieci Plus gsm..
    nie wiem tylko dlaczego operator w pismie informujacym mnie o karze za brak
    doladowania
    twierdzi ze mam zablokowana komorke skoro do dzisiaj moge z niej dzownic
    wszystko to kosmiczna pomylka , chyba trzeba zglosic do NASA ;]
    Nikon