  • 11. Data: 2008-01-24 22:18:13
    Temat: Re: firma dla wolnego strzelca.. :)
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    666 napisał(a):
    > Kupić kawałek pola i płacić na KRUS.

    Z wielu dyskusji wynika, że nie jest to (już) takie proste.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 12. Data: 2008-01-24 22:25:37
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    666 wrote:

    > Kupić kawałek pola i płacić na KRUS.

    1. Wolny zawód - odpada.
    2. Limit dochodu z tytułu wykonywania działalności pozarolniczej jest
    bardzo niski. W wolnych zawodach po prostu (zazwyczaj) zarabia się
    więcej (nawet gdyby ukryć fakt, że to dzialalność z tytułu wolnego zawodu).

    --

    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2008-01-24 22:25:55
    Od: "Rad" <r...@n...op.pl>

    "Robert J."

    > To, co potrafisz robić.

    przeczytaj uwaznie pytanie ;)

  • 14. Data: 2008-01-24 22:45:02
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Z tego co piszesz wynika, że Ci co mieli się ustawić - czyli "swoi" - się ustawili i
    innym juz nie dadzą.
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2008-01-24 23:30:07
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    666 wrote:

    > Z tego co piszesz wynika, że Ci co mieli się ustawić - czyli "swoi" - się ustawili
    i innym juz nie dadzą.

    No jasne. Loża masońska już się uwłaszczyła, więc koniec raju Krusowego?
    Bzdura, daj spokój z tymi spiskowymi teoriami.

    Po prostu (w nieudolny sposób) próbują załatać ewidentną lukę prawną.
    Śledziłem swego czasu te kwestie i wygląda to tragicznie: wydawane są
    zarządzenia zmieniające procedury, potem są one zaskarżane, poprzednie
    przepisy wycofywane itd. Niezły bałagan, w wyniku, którego stworzonych
    zostało tyle paradoksalnych sytuacji, że nie wiem, kiedy to wszystko się
    wyprostuje.

    Teoretycznie wszystko po to, aby w Krusie byli "prawdziwi rolnicy", ale
    jak to zdefiniować? Jak na razie wszystkie próby nieudane :-)

    --

    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2008-01-25 07:50:53
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > I jeszcze zebys otrzeźwiał:

    Nie jestem na haju ;-).
    Jakoś od 16 lat prowadzę firmę i nie narzekam. Owszem, wiele jest chorych
    przepisów, ZUS krwiopijca, ale bez przesady...

  • 17. Data: 2008-01-25 07:51:48
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    Już się nie da. Musisz być rolnikiem z wykształcenia.

  • 18. Data: 2008-01-25 07:52:51
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > przeczytaj uwaznie pytanie ;)

    To uważnie je napisz, bo jest lekko bez ładu i składu ;-).

  • 19. Data: 2008-01-25 08:21:41
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Raczej "biedacy" z PSL.
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2008-01-25 09:23:00
    Od: "Fragles" <s...@p...fm>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    <cut>
    > Przepisy te
    > doprowadziły do bankructwa między innymi Waldemara Gronowskiego,
    > piekarza z Legnicy. Rozdawał on ubogim codziennie po kilkaset bochenków
    > chleba, którego nie udało mu się sprzedać. Odnaleźli go kontrolerzy z
    > urzędu skarbowego i za darowane pieczywo kazali zapłacić VAT ? bagatela
    > ? 200 tysięcy złotych. W efekcie piekarz, który pomagał biednym i
    > zatrudniał kilkanaście osób, teraz żyje z zasiłku.

    Ten pan to zwykły oszust i złodziej a nie filantrop.

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=7&id=64609&d
    zial=618

    pozdr,
    Fragles