  • 1. Data: 2008-01-24 15:20:40
    Temat: Paragraf o zniewazenie.
    Od: "Patsy Kensit" <p...@w...com>

    Witam

    Pod jaki paragraf podlega wysylanie obrazliwych tesktow SMS'em?.

  • 2. Data: 2008-01-24 16:03:19
    Temat: Re: Paragraf o zniewazenie.
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Patsy Kensit pisze:
    > Witam
    >
    > Pod jaki paragraf podlega wysylanie obrazliwych tesktow SMS'em?.

    Pod paragraf o obrazliwychbtekstach SMS-em. ;)
    Moze tak wiecej szczegolow? Kogo obrazaja? Nadawce, odbiorce, osoby
    trzecie, prezydenta, uczucia religijne?

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2008-01-24 16:08:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    |<onrad pisze:

    > Kogo obrazaja? Nadawce, odbiorce, osoby
    > trzecie, prezydenta, uczucia religijne?

    A uczucia religijne są osobą i mają telefon :) ?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 4. Data: 2008-01-24 16:12:05
    Od: "Patsy Kensit" <p...@w...com>

    > Pod paragraf o obrazliwychbtekstach SMS-em. ;)
    > Moze tak wiecej szczegolow? Kogo obrazaja? Nadawce, odbiorce, osoby
    > trzecie, prezydenta, uczucia religijne?

    :-), odbiorce, typu "Wy zlodzieje, bandyci, mam was w d..." itp.

  • 5. Data: 2008-01-24 16:18:57
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Patsy Kensit" <p...@w...com> napisał w wiadomości

    > :-), odbiorce, typu "Wy zlodzieje, bandyci, mam was w d..." itp.

    Czyli adresuje swoją wiadomość do złodzieji i bandytów oraz stwierdza fakt,
    że ma ich w dupie;)) Jeśli nie jesteś złodziejem i/lub bandytom to wiadomość
    nie jest dla ciebie a jeśli jesteś to na fakt , że nadawca ma cię w dupie
    nic nie poradzisz;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2008-01-24 16:28:14
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Patsy Kensit pisze:

    > :-), odbiorce, typu "Wy zlodzieje, bandyci, mam was w d..." itp.

    Olac. Co najwyzej poprawic sobie pi ar :)

  • 7. Data: 2008-01-24 16:48:35
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Kodeks Karny - art. 216

  • 8. Data: 2008-01-25 09:08:32
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fnafh3$8co$1@z-news.pwr.wroc.pl...
    > Kodeks Karny - art. 216

    212 jak juz. zlodziej, bandydta to nie sa slowa powszechnie uznawane za
    obelzywe, a stwierdzenie mam was w dupie to
    wypowiedziane w sposob wulgarny stwierdzenie 'nic mnie nie obchodzicie' a to
    nie jest karalne.

  • 9. Data: 2008-01-25 15:14:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Johnson napisał(a) :

    > A uczucia religijne są osobą i mają telefon :) ?

    Kto wie, kto wie. Teraz tak technika poszła do przodu :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 10. Data: 2008-01-25 22:48:07
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Patsy Kensit" <p...@w...com> napisał w wiadomości

    > :-), odbiorce, typu "Wy zlodzieje, bandyci, mam was w d..." itp.
    W Łodzi byl taki Zyd Tuwim,ten to publicznie rymowal

    "Pocalujcie mnie w dupe",do tej pory publikuja jego wypowiedzi

    znalazlem cos takiego,,,,,,kw
    Art. 107. Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd
    lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    nagany.

    trzeba zbierac smsy i zrobic z tego nekanie ,moze zaswiadczenie lekarskie
    ze nekanie doprowadzilo do utraty zdrowia

    --
    Pozdrowienia
    matusm