  • 1. Data: 2008-01-24 13:07:53
    Temat: wypowiedzenie umwy w części
    Od: " " <s...@g...pl>

    dotyczy umowy agencyjnej. Umowa składa się z dokumentu będącego tzw. częścią
    ogólną i załączników do umowy. Każdy załącznik dotyczy osobnego zakresu
    współpracy. Mam podpisane załączniki 1, 2, 3, 7 i 9. Ponieważ współpraca nie
    układa nam się w zakresie tylko jednego produktu, chcę wypowiedzieć tylko
    jeden załącznik. Mogę tak zrobić?

  • 2. Data: 2008-01-24 13:11:24
    Temat: Re: wypowiedzenie umwy w części
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2008 13:07:53 +0000, napisał(a):

> [...]
    > układa nam się w zakresie tylko jednego produktu, chcę wypowiedzieć tylko

    Tylko w wypadku gdy umowa taki spsób wypowiadania przewiduje.

  • 3. Data: 2008-01-24 14:44:52
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

    > Tylko w wypadku gdy umowa taki spsób wypowiadania przewiduje.

    jest na to jakaś podstawa prawna? uwaznie przeczytałem KC w tym zakresie i nie
    znalazłem takiego zastrzeżenia. Nie ma go równiez w umowie...

  • 4. Data: 2008-01-24 14:49:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    s...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > jest na to jakaś podstawa prawna? uwaznie przeczytałem KC w tym zakresie

    A znalazłeś w kc możliwość wypowiedzenia części umowy (podstawę prawną) ?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 5. Data: 2008-01-24 14:57:27
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > A znalazłeś w kc możliwość wypowiedzenia części umowy (podstawę prawną) ?

    nie, nie szukałem nawet specjalnie. w kc jest zastrzeżenie że każda strona
    może wypowiedzeć umowę z zastzrżonym przez kodeks okresem wypowiedzenia (w
    moim przypadku 3 miesiące). Nie wypowiadam umowy w trybie natychmiastowym z
    powodu nieprzestrzegania warunków umowy.

  • 6. Data: 2008-01-24 15:06:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    s...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > moim przypadku 3 miesiące). Nie wypowiadam umowy w trybie natychmiastowym z
    > powodu nieprzestrzegania warunków umowy.

    umowa <> część umowy

    To co nazywasz "wypowiedzeniem" tylko części umowy, tj. wypowiedzeniem
    części obowiązków z umowy, jest po prostu zmianą umowy. A jednostronna
    zmiana co do zasady jest niedopuszczalna.
    Chyba że w istocie rzeczy nie zawarliście jednej umowy lecz kilka tego
    samego dnia. W co, mocno wątpię.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."