  • Data: 2008-01-24 19:13:19
    Temat: Re: firma dla wolnego strzelca.. :)
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Ale teraz to nie ma sensu. Najlepsza kombinacja to firma z raju
    > podatkowego - może takim rajem stanie się Czarnogóra co by było fajne -
    > albo jeśli już koniecznie z Unii to Bułgaria bo tylko 10% podatku, albo
    > inny przyzwoicie traktujący przedsiębiorców kraj.
    > Cypr też nie jest najgorszy, ale kosztowny.
    > Powiem szczerze, że nie sprawdziłem w tym temacie Luksemburga, być może
    > tam lepiej niż na Wyspach.

    Podatek podatkiem, można przeżyć z 19%, skoro ma się dochody. Ale jak
    wygląda możliwość uniknięcia ZUSu? Czy faktycznie przedsiębiorca może
    zarejestrować firmę za granicą i prowadzić ją normalnie wykonując usługi
    w Polsce, bez ryzyka zapłaty podatku od istnienia (ZUS)?

    Może znasz jakieś ciekawe linki na ten temat? :)

    L.