  • Data: 2008-01-24 18:52:58
    Temat: Re: firma dla wolnego strzelca.. :)
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert J. napisał:
    > Cholera, to mamy w kraju kilka milionów frajerów ;-))).

    A niby nie? 11 mln frajerów utrzymuje 37 milionowy kraj, z tego 31
    milionów pełnoletnich. Czyli 20 mln albo żeruje na tych frajerach -
    czyli tacy jak górnicy, emeryci, mundurowi, rolnicy i inni sryci - albo
    pracuje na czarno albo poszło po rozum do głowy i wyjechali .

    > A to wszystko to praktykowałeś czy przeczytałeś tylko w gazecie?

    Sam byłem wiele lat takim frajerem. Prowadzę firmy od 1999 roku,
    najpierw jako spółki cywilne, potem przeszedłem na akcyjne.

    Ale teraz to nie ma sensu. Najlepsza kombinacja to firma z raju
    podatkowego - może takim rajem stanie się Czarnogóra co by było fajne -
    albo jeśli już koniecznie z Unii to Bułgaria bo tylko 10% podatku, albo
    inny przyzwoicie traktujący przedsiębiorców kraj.
    Cypr też nie jest najgorszy, ale kosztowny.
    Powiem szczerze, że nie sprawdziłem w tym temacie Luksemburga, być może
    tam lepiej niż na Wyspach.

    pozdrawiam
    Arek

    --