  • Data: 2008-01-25 10:25:55
    Temat: Re: firma dla wolnego strzelca.. :)
    Od: "Fragles" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:fncb2j$q0l$1@inews.gazeta.pl...
    > Dnia Fri, 25 Jan 2008 10:23:00 +0100, Fragles napisał(a):

    > Przy czym to jest punkt widzenia MinFina, zaś o tej sprawie mówi się jako
    > o klinicznym przykładzie czarnego pijaru administracji.

    Wybacz, ale nie mogę sobie wyobrazić, że sklep z zatrudnionymi pracownikami
    ma dzienny utarg ok. 100zł - no jestem baardzo ciekaw jak się utrzymywał.
    Jeżeli robił to kosztem pracowników zatrudniając ich na czarno to i tak mu
    się kontrola należała.
    Oczywiście, mógłby dokładać z dochodów piekarni. Tylko że nie wykazywał tak
    dużej sprzedaży chleba.
    Z czego utrzymywał pracowników i swoją rodzinę?
    Nie kwestionuję tego, że przekazywał te pieczywo biedny. Problem w tym, że
    ta jego dobroczynność wynikała z przekrętu.

    pozdrawiam,
    Fragles