  • Data: 2008-01-24 23:30:07
    Temat: Re: firma dla wolnego strzelca.. :)
    Od: WitCha <c...@d...vito> szukaj wiadomości tego autora

    666 wrote:

    > Z tego co piszesz wynika, że Ci co mieli się ustawić - czyli "swoi" - się ustawili
    i innym juz nie dadzą.

    No jasne. Loża masońska już się uwłaszczyła, więc koniec raju Krusowego?
    Bzdura, daj spokój z tymi spiskowymi teoriami.

    Po prostu (w nieudolny sposób) próbują załatać ewidentną lukę prawną.
    Śledziłem swego czasu te kwestie i wygląda to tragicznie: wydawane są
    zarządzenia zmieniające procedury, potem są one zaskarżane, poprzednie
    przepisy wycofywane itd. Niezły bałagan, w wyniku, którego stworzonych
    zostało tyle paradoksalnych sytuacji, że nie wiem, kiedy to wszystko się
    wyprostuje.

    Teoretycznie wszystko po to, aby w Krusie byli "prawdziwi rolnicy", ale
    jak to zdefiniować? Jak na razie wszystkie próby nieudane :-)

    --

    Pozdrowienia