  • 21. Data: 2024-01-05 11:02:06
    Temat: Re: fikcyjne patrole
    Od: "Henryk Hajdan (N)" <h...@g...com>

    W dniu 04.01.2024 o 16:08, J.F pisze:
    > Takie tam ... służba z wyższą etyką
    >
    > https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Policjant-ujawn
    ia-fikcyjne-patrole-to-pomysl-bylych-szefow-Komendy-
    Glownej-Policji-n184994.html

    > "Otóż SWD jest systemem, w którym wpisywane są zdarzenia. Dostęp do
    > niego ma WCPR (osoby odbierające numer 112) oraz policja. WCPR wpisuje
    > zdarzenia, a policja na nie reaguje.

    A Straż Miejska? na fb "Święte krowy warszawskie" widziałem foto
    wezwania za wycieraczką i był numer SWD.

    Czy jeśli widzę krowę świętą, co zaparkowała furgon na chodniku, że
    ludzie nie mogą przejść, zadzwonię 986, zadzwonię 112 to jedni widzą
    jedno i drugie zgłoszenie?

  • 22. Data: 2024-01-05 16:37:22
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Co to jest ten PDOZ? Dawna izba wytrzeźwień?

    "PdOZ - pomieszczenie dla osób zatrzymanych. Jednostka - jednostka
    organizacyjna Policji, w której znajduje się pomieszczenie przeznaczone
    dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia. Pokój-
    pokój przeznaczony dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wy-
    trzeźwienia."

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2024-01-05 16:51:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jan 2024 20:37:31 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Wskażesz powód wożenia do PDOZ? Przecież one mają być w areszcie
    > osadzone.

    I od razu do aresztu wieziecie? Nawet jak on daleko?

    Artykuł sugeruje, ze najpierw do PDOZ..

    > O ile administracja jest czynna, to się wiezie do aresztu.
    > problem jest w święt6a, czy w nocy. Ale z kolei w nocy mało kto chleje
    > na ulicy.

    Ale areszt przeciez całą dobę pracuje.
    Bez administracji jednak?

    J.

  • 24. Data: 2024-01-05 17:02:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Co to jest ten PDOZ? Dawna izba wytrzeźwień?
    Pomieszczenia Dla Osób Zatrzymanych
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 25. Data: 2024-01-05 17:04:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.01.2024 o 16:51, J.F pisze:

    > I od razu do aresztu wieziecie? Nawet jak on daleko?

    My mamy u nas w mieście. Kobiety się wozi daleko. Prościej od razu, bo
    co to da, ze pojedziesz później?

    > Artykuł sugeruje, ze najpierw do PDOZ..

    > Ale areszt przeciez całą dobę pracuje.
    > Bez administracji jednak?

    Tak. Są godziny, w których przyjmują.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 26. Data: 2024-01-05 17:08:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jan 2024 17:04:51 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > My mamy u nas w mieście. Kobiety się wozi daleko. Prościej od razu, bo
    > co to da, ze pojedziesz później?

    Dwie naraz. Ktos inny pojedzie, a nie 5 minut przed koncem słuzby.
    Moze przy okazji cos jeszcze załatwi.

    J.

  • 27. Data: 2024-01-05 20:47:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.01.2024 o 17:08, J.F pisze:
    > Dwie naraz. Ktos inny pojedzie, a nie 5 minut przed koncem słuzby.
    > Moze przy okazji cos jeszcze załatwi.

    Nie wozi się dwóch na raz. Natomiast na końcu służby się zdarza, ze ktoś
    inny jedzie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 28. Data: 2024-01-05 21:36:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jan 2024 20:47:37 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie wozi się dwóch na raz.

    A dlaczego sie nie wozi?

    > Natomiast na końcu służby się zdarza, ze ktoś inny jedzie.

    I gdzie czeka zatrzymana na tę zmianę?

    J.

  • 29. Data: 2024-01-06 01:01:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.01.2024 o 21:36, J.F pisze:

    > A dlaczego sie nie wozi?

    Przede wszystkim rzadko kiedy się stadami łapie. Po drugie radiowozy
    mają pomieszczenia dla jednego zatrzymanego. Są z taką większą
    pojemnością, ale to na wyposażeniu ma Straż Więzienna, czy Konwojówka.

    > I gdzie czeka zatrzymana na tę zmianę?

    Po co ma czekać?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 30. Data: 2024-01-08 14:59:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Jan 2024 01:01:06 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Przede wszystkim rzadko kiedy się stadami łapie. Po drugie radiowozy
    > mają pomieszczenia dla jednego zatrzymanego. Są z taką większą
    > pojemnością, ale to na wyposażeniu ma Straż Więzienna, czy Konwojówka.

    Takich dostawczaków/busików typu VW transporter nie macie?
    Macie ...

    > Po co ma czekać?

    Pewnie rzadko sie zdarza, zeby złapać taką akurat na 10 minut przed
    końcem służby.
    No i jak sam piszesz - godziny przyjmowania areszt ma ograniczone..

    J.