  • 1. Data: 2005-06-10 11:02:48
    Temat: faktura bez odrecznego podpisu - czy mozna ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    witam, czy ktos moglby mi wskazac podstawe prawna do wystawiania faktur z
    nadrukowana osoba upowazniona do wystawienia fv, ale bez jej odrecznego
    podpisu. chodzi o wystawce faktury a nie odbiorce.

    dzieki, pzdr.

  • 2. Data: 2005-06-10 11:42:05
    Temat: Re: faktura bez odrecznego podpisu - czy mozna ?
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq>

    Użytkownik "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam, czy ktos moglby mi wskazac podstawe prawna do wystawiania
    > faktur z nadrukowana osoba upowazniona do wystawienia fv, ale bez jej
    > odrecznego podpisu. chodzi o wystawce faktury a nie odbiorce.

    Dostalem ostatnio mejlem fakture z podstawa:
    Rozporzadzenie Ministra Finansow z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie zwrotu
    podatku niektorym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatkow, zasad
    wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarow i uslug,
    do ktorych nie maja zastosowania zwolnienia od podatku od towarow i uslug
    (Dz.U. z dnia 1 maja 2004 r. Nr 97, poz. 970).

    red

  • 3. Data: 2005-06-10 11:44:27
    Od: t...@p...onet.pl

    > witam, czy ktos moglby mi wskazac podstawe prawna

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW
    z dnia 25 maja 2005 r.
    w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku,
    wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do
    których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług

    pozdr
    Traaq

  • 4. Data: 2005-06-10 11:50:24
    Od: "Bea" <b...@g...pl>

    Nie ma przepisu który mówi, jak ma wygladac podpis na fakturze.
    Jest rozporzadzenie Ministra Fin. z 25.05.05 które mówi co faktura MUSI
    zawierać. W elementach wymienionych, które muszą być nie ma podpisów
    wystawiającego ani odbiorcy. Nie trzeba jak nie chcesz nawet drukować
    nazwiska wystawiającego.

    Pozdrawiam!

    Bea

  • 5. Data: 2005-07-01 00:18:07
    Od: "[cookie]" <c...@p...com>

    "Bea" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    >zawierać. W elementach wymienionych, które muszą być nie ma podpisów
    >wystawiającego ani odbiorcy. Nie trzeba jak nie chcesz nawet drukować

    z tym (sensownym) zapisem jakże więc kontrastuje ostatni koszmarek
    prawny o nazwie e-faktura, gdzie wymagany jest tzw. "bezpieczny"
    podpis.