  • 1. Data: 2005-06-10 09:55:21
    Temat: UE, telefonia komorkowa + odszkodowania
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Czy ktos sie orientuje o co chodzi z tymi odszkodowaniami za wylaczenie
    telefonu przed rozpatrzeniem reklamacji? (nie chce mi sie kilka stron na
    federacji konsumentow czytac).
    Mi wylaczono telefon (robia to co miesiac) wlasnie przez pewna fakture
    ktorej to reklamacja zostala juz dawno wyslana
    (dzis babka potworedzila ten fakt). Jednak jak zapytalem sie o to czy przed
    rozpatrzeniem reklamacji mpoga wylaczyc telefon to
    powiadziala ze tak bo ... .i tu pierd. z podawaniem paragrafow z ich
    regulaminu.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 2. Data: 2005-06-10 17:03:10
    Temat: Re: UE, telefonia komorkowa + odszkodowania
    Od: Paweł Nowacki <b...@f...eu.org>

    Przemek R... napisał(a):
    > Czy ktos sie orientuje o co chodzi z tymi odszkodowaniami za wylaczenie
    > telefonu przed rozpatrzeniem reklamacji? (nie chce mi sie kilka stron na
    > federacji konsumentow czytac).

    Jezeli regulamin operatora stanowi inaczej niz to co masz na fderacji
    konsumenta- moga. Przeczytaj tego pdfa z FK.

    --
    Pawel Nowacki (b...@f...eu.org - Subject: "NETGROUPS")
    tel. +48 600 100 825, icq# 32149351

  • 3. Data: 2005-06-10 21:15:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Czy ktos sie orientuje o co chodzi z tymi odszkodowaniami za wylaczenie
    > telefonu przed rozpatrzeniem reklamacji? (nie chce mi sie kilka stron na
    > federacji konsumentow czytac).

    dotyczy to tylko usług powszehnych czyli nie dotyczy telefonówkomórkowych

    > Mi wylaczono telefon (robia to co miesiac) wlasnie przez pewna fakture
    > ktorej to reklamacja zostala juz dawno wyslana

    dawno czyli kiedy? Po 3 września 2004? Czy przed?

    M.

  • 4. Data: 2005-06-10 21:40:00
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > dotyczy to tylko usług powszehnych czyli nie dotyczy telefonówkomórkowych

    jestes pewien ze tylko powszechnych ?
    swoja droga, kiedy telefonia komorkowa ma szanse prawnie spowszechniec ?
    powszechnosc jest chyba juz dosc duza tej uslugi....

  • 5. Data: 2005-06-10 21:51:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    news napisał(a):

    > jestes pewien ze tylko powszechnych ?
    > swoja droga, kiedy telefonia komorkowa ma szanse prawnie spowszechniec ?
    > powszechnosc jest chyba juz dosc duza tej uslugi....

    Tu nie chodzi o powszechność w sensie dostępności, tylko o
    zagwarantowanie świadczenia i dostępności usługi dla wszystkich
    mieszkańcow kraju. Każdy ma prawo korzystania z usługi powszechnej.

    M.