  • 1. Data: 2005-06-10 08:34:28
    Temat: Allegro - odszkodowanie
    Od: "Marcin" <m...@s...uci.agh.edu.pl>

    Witam,

    Czy mozna domagac sie odszkodowania za poniesione straty od serwisu
    "Allegro", jesli aukcje w czasie ich trwania zostały bezpodstawnie usuniete
    ? Bezpodstawnie oznacza tu, ze "Allegro" doszukało sie w aukcjach slow
    niedozwolonych, ktore de facto w aukcji (kodzie html) nie istnieja.
    Przyczyna prawdopodobnie byla nadgorliwosc pracownika, badz nie sprawdzone
    doniesienie osoby trzeciej (konkurecji?). Aukcje wraz z kodem, poki co
    jeszcze sa na serwerze serwisu "Allegro". Dodatkowo zrbilem kopie zapasowe u
    siebie.

    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

    Marcin Stoch

  • 2. Data: 2005-06-10 08:51:32
    Temat: Re: Allegro - odszkodowanie
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy mozna domagac sie odszkodowania za poniesione straty od serwisu
    > "Allegro", jesli aukcje w czasie ich trwania zostały bezpodstawnie usuniete

    Oplata za wystawienie przedmiotow jest zwracana,
    wiec nie poniosles zadnych strat. Chyba ze o "honor" tu chodzi :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-06-10 09:05:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Oplata za wystawienie przedmiotow jest zwracana,
    > wiec nie poniosles zadnych strat. Chyba ze o "honor" tu chodzi :>

    nop jak nie poniosl, stracil ew. klientow a tym samym zarobek.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 4. Data: 2005-06-10 09:14:47
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > nop jak nie poniosl, stracil ew. klientow a tym samym zarobek.

    sugerujesz ze samo wystawienie towaru, nalezy traktowac jako
    ew. zarobek? ;)

    no i co to znaczy, stracil klientow? czy jest to w stanie udowodnic?

    nie zapominajmy ze to aukcja internetowa, a nie sklep
    z kasa fiskalna itd.

    znajac praktyki Allegro, odpowiedza na kazdy email z zarzutem
    ze mieli racje, a na koniec zablokuja konto i powolaja sie na
    punkt swojego regulaminu, ze maja do tego prawo.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-06-10 09:20:07
    Od: "Marcin" <m...@s...uci.agh.edu.pl>

    Użytkownik "Przemek R..." napisał w wiadomości:

    > nop jak nie poniosl, stracil ew. klientow a tym samym zarobek.
    >
    > P.

    Oto dokladnie chodzi. Ponadto jest to utrata wiarygodnosci jesli klient
    zainteresowany aukcja (a wiele osob obserwowalo aukcje) trafia na strone z
    tekstem:
    "Aukcja została usunięta przez pracownika Allegro"
    Jesli nawet ponownie wystawie aukcje, klienci, którzy byli zainteresowani
    przedmiotem moga uznac mnie za nie wiarygodnego, gdyz z regulaminowych
    powodow wczesniejsza aukcja zostala wycofana przez serwis. Przedmioty byly z
    kategorii kolekcjonerskich - krag odbiorcow jest waski.
    Stad tez moje przypuszczenie ze osoba trzecia w ramach pozbycia sie
    konkurencji zglosila naruszenie zasad, a pracownik nie sprawdzil zarzutow,
    tylko usunal aukcje.

    pozdrawiam

    Marcin Stoch

  • 6. Data: 2005-06-10 09:35:26
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > konkurencji zglosila naruszenie zasad, a pracownik nie sprawdzil zarzutow,
    > tylko usunal aukcje.

    tam nie tylko pracownicy sprawdzaja/usuwaja, jak sie kiedys
    jeden ludz wygadal :) nie bede sie rozpisywal, ale czasem
    w korespondencji okazuje sie ze aukcja zostala zawieszona
    z innego powodu niz napisal robot pocztowy.

    zapytales moze allegro, o prawdziwy powod usuniecia?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2005-06-10 09:35:31
    Od: "Marcin" <m...@s...uci.agh.edu.pl>

    Użytkownik "rezist.com" napisał w wiadomości

    > znajac praktyki Allegro, odpowiedza na kazdy email z zarzutem
    > ze mieli racje, a na koniec zablokuja konto i powolaja sie na
    > punkt swojego regulaminu, ze maja do tego prawo.

    To jest konkretny zarzut o wystepowanie konkretnych slow, cytuje:

    (...)"Za manipulacje uznajemy zarówno liste wyrwanych z kontekstu slów
    kluczowych (czesto pisanych tekstem w kolorze tła), jak i inne sposoby
    wprowadzenia do opisu nazw pokrewnych produków/producentów."

    Słowa, które umieścił Pan w kodzie to "komputery, aukcje internetowe,
    alegro, książki, monety, znaczki, muzyka, antyki, cd, dvd, komórki,
    samochody, aparaty, gry, biżuteria itd".(...)

    Co jest nonsensem, kod html wycofanych aukcji jest przechowywany poki co
    przez serwis.
    Wymienione slowa nie wystepuja (zadne z nich). Dodatkowo zrobilem kopie
    strony, oraz posiadam logi z Quick loadera.

    pozdrawiam

    Marcin Stoch

  • 8. Data: 2005-06-10 09:45:14
    Od: "Marcin" <m...@s...uci.agh.edu.pl>

    > zapytales moze allegro, o prawdziwy powod usuniecia?

    Tak, dostalem podpisana przez konkretna osobe odpowiedz:

  • 9. Data: 2005-06-10 09:52:41
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Tak, dostalem podpisana przez konkretna osobe odpowiedz:

    wklejona z "Worda" :)

    czyli nic sie tam nie zmienilo. skalkuluj czy walka Ci sie oplaca.
    ja kilka lat temu skupilem sie na tlumaczeniu jednemu idiocie
    opiekujacemu sie SS ze nie ma racji. odpisal mi jego chlopak,
    ze z powodu jakiegos tam moga mi zablokowac konto.

    akurat konczylem przygode z A. wiec odpisalem obu ze sa cienkimi
    ptaszkami (w skrocie). konto zostalo zablokowane, a ja polozylem
    akurat juz na to laske.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com