  • Data: 2003-09-20 17:43:23
    Temat: Re: errare humanum est...
    Od: "Now24" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bki1lc$g41$1@topaz.icpnet.pl...
    > Alez w wątku znajdziesz dość informacji.
    > Przecież napisano już o uprawnieniach do legitymowania czego "Rodrig" nie
    > wiedział oraz o braku podstaw do użycia siły.Przedstawiłem również
    stosowany
    > w Poznaniu scenariusz, czyli zamknięcie drzwi i oczekiwanie na policję.
    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Dlaczego więc w trakcie poważnej dyskusji zaczynasz zachowywać się tak:
    "Tak z reguły sądzą zadufane w sobie dupki o niskim ilorazie
    inteligencji." - co w wypowiedzi Rodrig'a tak Cię "tknęło", co
    wytłumaczałoby takie teksty w jego stronę?

    Myślę, że w tej dyskusji stawiasz się na przegranej takimi tekstami -
    zabrakło tu obiektywnej wypowiedzi. Widzisz - kanar nie jest policjantem,
    według mnie powinien być licencjonowanym agentem ochrony z odpowiednim
    przeszkoleniem. Nie próbuj tłumaczyć pogwałcenia praw obywatelskich tym, że
    za przejazd należy zapłacić kasując bilet. Póki co śmiej się z takiego prawa
    i ciesz się, że nie jesteś kanarem, który kiedyś trafi na Rodrig'a. Sam
    również nie pozwolę, aby z racji tego, że nie posiadam biletu ktoś
    potraktował mnie inaczej niż innych współpasażeró z racji obowiązującego
    prawa.