    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: email imienny firmowy po zakonczeniu umowy o prace
    Date: Mon, 21 Nov 2011 22:19:00 +0100

    Użytkownik "Proste Prawo" <p...@g...com>

    > Sprawę nakreśliłem w tej grupie dyskusyjnej z tego powodu że w wielu
    > firmach stosuje się praktykę stosowania imiennych maili które jest
    > dozwolone w chwili gdy pracownik pracuje. Nigdzie jednak w sposób wyraźny
    > nie napisano że mail taki można utrzymywać po zakończeniu umowy o pracę,
    > a wręcz w 2 artykułach wykazano że taki mail powinno się skasować.

    No ale zwróć uwagę, że były pracodawca wskazuje na swój ważny (i moim
    zdaniem zasługujący na ochronę) interes prawny, przez który rozumie
    ciągłość kontaktu w sprawach, w których ktoś Twój adres imienny
    posiadał. W czasie, gdy pracowałeś pracodawca mógł przecież ten adres
    publikować, rozpowszechniać itd.
    --
    ...i rozstając się z pracownikiem słuszne byłoby zaprzestać korzystania z
    jego imienia i nazwiska. Zupełnie nie rozumiem jak można dojść do