  • Data: 2011-11-22 21:57:54
    Temat: Re: email imienny firmowy po zakonczeniu umowy o prace
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-10 12:46, andromeda pisze:

    > a używanie moich danych osobowych których częścią
    > jest moje Nazwisko i Imię) do czego ma prawo w okresie zatrudnienia -to
    > nie podlega wątpliwości.

    Człowieku ale o czym Ty piszesz?
    Imię i nazwisko to wprawdzie są dane osobowe, ale bez połączenia z
    innymi danymi czy informacjami mogącymi jednoznacznie wskazywać, że
    chodzi faktycznie o Ciebie są bezwartościowe i każdy może ich użyć.
    Zabronisz mi napisać sto razy Twoje imię i nazwisko na płocie? Albo
    założyć domenę? Zarzucisz, że w ten sposób ujawniam Twoje dane osobowe?
    Gdy kolega zza biurka napisze do klienta "nie zajmuję się tym, ale
    podaję kontakt do kolegi Ziutka Kamińskiego", to go zaskarżysz do GIODO,
    bo olaboga! użył Twojego imienia i nazwiska.

    > WNIOSKI:
    > Przy następnym podjęciu pracy nie zgodzę się na imienny email nawet za
    > cenę nie podjęcia pracy, chyba że pracodawca zagwarantuje mi kasację
    > konta w chwili zakończenia pracy lub z konkretnym terminem np. 3 miesięcy.

    Najlepiej od razu zastrzeż, że w sprawach firmowych posługiwać się
    będziesz tylko numerem, który sam sobie nadałeś.

    > Może Ktoś miał podobny lub zna podobny przypadek, są jakieś orzeczenia w
    > takiej sprawie ?

    Myślę, że niewielu zawraca sobie głowy takimi głupotami.

    N.