  • 1. Data: 2023-05-19 21:46:09
    Temat: e-KRS dokument o ograniczonej dostepności
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    Przeglądam e-KRS spółki. Niektóre dokumenty są o ograniczonej dostepności.
    Jak uzyskać hasło z sądu, aby go obejrzeć?
    Zarejestrowałem się, szukam wniosku co tego dotyczy, szukam jakiejś
    opcji tzw. luźnej korespondencji z KRS. Nie ma.

    Zgodnie z ustawą akta KRS ją jawne, nie ma podstaw prawnych, aby je ukrywać.

  • 2. Data: 2023-05-19 22:17:36
    Temat: Re: e-KRS dokument o ograniczonej dostepności
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2023-05-19 o 21:46, Krzysztof 'kw1618' pisze:
> [...]
    > opcji tzw. luźnej korespondencji z KRS. Nie ma.
    >
    > Zgodnie z ustawą akta KRS ją jawne, nie ma podstaw prawnych, aby je

    Już znalazłem.

  • 3. Data: 2023-05-19 22:18:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 19 maja 2023 o 21:48:33 UTC+2 Krzysztof 'kw1618' napisał(a):

    > Zgodnie z ustawą akta KRS ją jawne, nie ma podstaw prawnych, aby je ukrywać.

    Hmm, takie rzeczy jak sprawozdanie finansowe też są jawne?

    Jaki dokument masz o tej "ograniczonej dostepności"?

  • 4. Data: 2023-05-19 22:26:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Hmm, takie rzeczy jak sprawozdanie finansowe też są jawne?

    Tak. Tylko wywieszają to w tych xmlowych formatach i trzeba
    się trochę nagłowić, żeby sobie pdf albo inną czytelną formę zrobić.