  • 31. Data: 2003-03-07 15:17:07
    Temat: Re: dyskryminujące ogłoszenie o pracy
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:b4a03o$lkm$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "mer" [...]
    > z prawem!).

    > No wl;asnie...
    > Jaka kare proponuje pan dla tego, kto sie zwalnia TYLKO DLATEGO,
    > ze gdzie indziej lepiej platna prace znalazl...
    >
    > Boguslaw

    Oczywiście, pracownik wtedy powinien płacić pracodawcy swoje wynagrodzenie przez
    okres
    wypowiedzenia.

    mer

  • 32. Data: 2003-03-18 13:02:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wiadomości

    > Oczywiście, pracownik wtedy powinien płacić pracodawcy swoje wynagrodzenie

    A czemu tylko przez okres wypowiedzenia ?

    Czy to jest merytoryczne uzasadnienie ?

    Prosze porownac...

    Zwalniam pracownika bo znalazlem kogos, komu zaplace mniej....
    Zwlaniam sie, bo znalazlek kogos kto zaplaci wiecej mi...

    Boguslaw