  • 1. Data: 2008-09-12 13:21:34
    Temat: dylemat: gdzie szukać pomocy
    Od: lakis <m...@g...com>

    Mam problem właśnie się dowiedziałem, że moja żona ma dwa konta w OFE
    i to w jednym. Jedno stare a drugie zostało zrobione po zmianie
    nazwiska. Do kogo napisać (po za PTE) aby sprawa została wyjaśniona, a
    nie żeby było mocno zwodzony z odpowiedzią. Czy warto powiadomić
    Rzecznika Ubezpieczonych albo kogoś innego. To może jakoś zmobilizuje
    OFE do załatwienia sprawy

  • 2. Data: 2008-09-12 18:20:58
    Temat: Re: dylemat: gdzie szukać pomocy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lakis" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    A nie najprościej zacząć od samego OFE? Oczywiście można przy okazji
    powiadomić o tym straż ogniową i pogotowie energetyczne, ale nie
    podejrzewam, by to przyspieszyło działania. Zwłaszcza, jeśli żona nie
    wybiera się na emeryturę w ciągu kilku najbliższych tygodni, to w sumie na
    jakiejś mega prędkości nie powinno jej zależeć.

  • 3. Data: 2008-09-12 21:07:05
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 12 Wrz, 20:20, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wybiera się na emeryturę w ciągu kilku najbliższych tygodni, to w sumie na
    > jakiejś mega prędkości nie powinno jej zależeć.

    masz racje, ze straz ogniowa moze nie jest potrzebna ale poniewaz
    chciala moja zona zmienic OFE to jej powidziano, ze do nowego przejdą
    jedyniw pieniądze z tego po zmianie nazwiska. Tym samym wczesniejsze
    pieniądze będą pracowały w obecnym OFE tylko dla kogo, a jeśli tak to
    czy otrzymywac będzie wypłatę świadczenia z dwóch OFE czy to Obecne
    zostawi sobie pieniądze do własnej dyspozycji.

  • 4. Data: 2008-09-12 21:54:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lakis" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

> [...]
    > czy otrzymywac będzie wypłatę świadczenia z dwóch OFE czy to Obecne
    > zostawi sobie pieniądze do własnej dyspozycji.

    A to trzeba było od razu napisać, ze o to chodzi. Bo trudno wróżyć.

    Wezwij ich do przelania pieniędzy, a po odmowie (byle na piśmie, bo będą
    się wypierać powiadom prokurature o podejrzeniu popełnienia przestępstwa z
    art. 303 kk. Szkoda dla żony jest. Dokumentacja nierzetelnie prowadzona
    jest a i wobec odmowy sprostowania nie trudno będzie umyślność dowieść.

  • 5. Data: 2008-09-15 14:36:33
    Od: l...@g...com

    On 12 Wrz, 15:21, lakis <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > nie żeby było mocno zwodzony z odpowiedzią. Czy warto powiadomić
    > Rzecznika Ubezpieczonych albo kogoś innego. To może jakoś zmobilizujeOFEdo

    Najpewniej nie w OFE (praktycznie nie zdarzają się takie wypadki) a w
    ZUS są dwa konta.
    Trzeba wysłać pismo do ZUS z bezwględnym żądaniem scalenia kont oraz
    natychmiastowej informacji o terminie scalenia, jednocześnie
    informując że w przypadku braku odpowioedzi sprawa zostanie skierowana
    do KNF, rzecznika Ubezpieczonych oraz ewentualnei sądu.

    multiofe.pl

  • 6. Data: 2008-09-16 13:26:55
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 15 Wrz, 16:36, l...@g...com wrote:

> [...]
    > informując że w przypadku braku odpowioedzi sprawa zostanie skierowana
    > do KNF, rzecznika Ubezpieczonych oraz ewentualnei sądu.

    Witam,

    informację o 2 kontach w OFE otzrymaliśmy właśnie podczas rozmowy
    telefonicznej w trakcie, której Pani bezpośrednio potwierdziła te
    fakty czytając zapisy w "systemie" jak to określiła. Pani była
    pracownikiem OFE