  • 1. Data: 2008-09-12 12:59:29
    Temat: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru
    Od: "M" <...@d...ru>

    Witam
    Bardzo proszę o pomoc, kupiłem 3 dni temu monitor, już w drugi dzień
    zauważyłem że monitor działa nieprawidłowo (wada fabryczna albo się po
    prostu zepsuł). Mam to udokumentowane fotografią i filmem. Pytanie czy na
    tej podstawie mogę go zwrócić ???

    Bo nie mam czasu przechodzić przez pełną reklamację i czekać nie wiadomo ile
    na nowy monitor.

    dziękuję i pozdrawiam
    sprawa pilna bo zegar tyka :)

  • 2. Data: 2008-09-12 18:40:25
    Temat: Re: Bardzo pilne zwrot wadliwego towaru
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 12 Wrz, 14:59, "M" <M...@d...ru> wrote:
    > Bo nie mam czasu przechodzić przez pełną reklamację i czekać nie wiadomo ile
    > na nowy monitor.
    >
    > dziękuję i pozdrawiam
    > sprawa pilna bo zegar tyka :)

    Pelna tzn.? Jesli kupiles w dobrym sklepie to wymienic moga nawet od
    reki.

  • 3. Data: 2008-09-12 18:53:47
    Od: "M" <...@d...ru>

    > Bo nie mam czasu przechodzić przez pełną reklamację i czekać nie wiadomo
    > ile
    > na nowy monitor.
    > dziękuję i pozdrawiam
    > sprawa pilna bo zegar tyka :)

    >Pelna tzn.?

    pełna tzn 2 tygodnie rozpatrywania a w praktyce miesiąc

    >Jesli kupiles w dobrym sklepie to wymienic moga nawet od
    >reki.

    Nie ma już dobrych sklepów chociaż markety pod tym względem są OK bo np MM
    do 2 tygodni jak wystąpi wada to natychmiast dają nowy sprzęt.
    Ponadto tu nie chodzi o życzliwość sprzedawcy/sklepu tylko o moje prawa,
    skoro sprzęt psuje się w po 1 dniu to powinni mi zwrócić kasę albo
    przynajmniej umożliwić wymianę na innego typu (jeśli nie mają od ręki nowego
    egzemplarza).

    pozdr.
    M<

  • 4. Data: 2008-09-12 20:18:39
    Od: w...@g...com

> [...]
    > skoro sprzęt psuje się w po 1 dniu to powinni mi zwrócić kasę albo
    > przynajmniej umożliwić wymianę na innego typu (jeśli nie mają od ręki nowego

    Towar objęty jest gwarancją od momentu zakupu i tylko z niej możesz
    korzystać (oprócz oczywiście niezgodności towaru z umową ale wiadomo
    że w tym przypadku bez sensu). Jeśli sklep nie będzie chciał wymienić,
    najlepiej zgłosić się bezpośrednio do serwisu producenta (numer tel w
    gwarancji). Jeśli dobrze pójdzie, po 3-4 dniach monitor wraca do
    Ciebie w pełni sprawny.