  • 1. Data: 2008-09-12 08:40:07
    Temat: Era - ile można czekać na aktywację?
    Od: "autor" <a...@w...pl>

    Witam.

    Ktoś z mojej rodziny zgubił telefon z kartą SIM.
    Zostało to zgłoszone i wydana została nowa karta SIM.

    Od tego momentu minęło już prawie 2 tygodnie !!!

    Przeczytałem umowę zawartą na ten numer i nie znalazłem nic na temat takiej
    opcji, ale czy istnieje jakiś termin, po którym można rozwiązać umowę z winy
    operatora? Ile można/muszę czekać??

    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2008-09-12 10:01:57
    Temat: Re: Era - ile można czekać na aktywację?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    autor pisze:
> [...]
    > opcji, ale czy istnieje jakiś termin, po którym można rozwiązać umowę z winy

    A dzwoniles do nich sie przypomniec?
    Moze telefonu nie zrestartowales?

  • 3. Data: 2008-09-13 07:27:22
    Od: "autor" <a...@w...pl>

    > A dzwoniles do nich sie przypomniec?
    > Moze telefonu nie zrestartowales?

    Kilka razy było dzwonione, 3 razy bylismy w salonie.
    Nikt nic nie wie, kazdy mówi co innego.
    Po prostu paranoja.

  • 4. Data: 2008-09-14 20:26:37
    Od: Cut <c...@c...pl>

    autor pisze:
> [...]
    > opcji, ale czy istnieje jakiś termin, po którym można rozwiązać umowę z winy

    Ja kiedyś uszkodziłem kartę sim. Poszedłem do salonu. Od ręki dostałem
    nową kartę (zapłaciłem jakieś grosze za wydanie), zanim doszedłem do
    domu to nowa karta już działa. Oczywiście to wszystko w Erze.

  • 5. Data: 2008-09-14 22:31:00
    Od: Michał Trych <gg2200099@tel_501-533-390.pl>

    > Ktoś z mojej rodziny zgubił telefon z kartą SIM.
    > Zostało to zgłoszone i wydana została nowa karta SIM.
    >
    > Od tego momentu minęło już prawie 2 tygodnie !!!

    To jak u mnie... przenioslem od ery stacjonarke... bedzie juz prawie dwa
    tygodnie i dalej nie dziala, a w erze mowia, ze sa problemy techniczne, bo
    system im pokazuje ze ja sie nie z tepsy przenosze i koniec... ogolnie
    wizyta w salonie to tragiczne przezycie... ale co salon to inaczej.
    pozdrawiam
    Michał Trych

  • 6. Data: 2008-09-15 00:20:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Trych pisze:

    > To jak u mnie... przenioslem od ery stacjonarke... bedzie juz prawie dwa
    > tygodnie i dalej nie dziala, a w erze mowia, ze sa problemy techniczne,
    > bo system im pokazuje ze ja sie nie z tepsy przenosze i koniec...

    Weź pod uwagę, że czasami telekomuna robi sabotaż - znajomy chciał się z
    neozdrady przenieść do Netii, ale gucio, nie przekazali łącza.