  • Data: 2009-06-11 14:50:59
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "tg" <a...@b...cpl> napisał

    > no ty jakis niereformowalny jestes, prawda?

    Nie, po prostu mam wątpliwości, bo co innego piszą tutaj, a z czymś
    zupełnie innym spotykam się w życiu.

    > przeciez wszyscy ci pisza ze dokladnie na odwrot jest

    Czyli rozumiem, że nie mogę ubezpieczyć mieszkania wartego 50 tys. zł na
    100 tys. zł?
    Kto mi zabroni, jeśli zgodzę się płacić odpowiednio duże składki? Co
    więcej - niejednokrotnie potwierdzano mi, że nie ma przeszkód w takim
    ubezpieczeniu.