  • Data: 2009-06-11 15:04:07
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0r5ss$p7p$1@inews.gazeta.pl...

    > Krótko. Wydaje ci sie.
    > Jak bank sie dowie, że masz drugą polisę niescedowanaą na bank, to ci
    > a) kaze podniesc wartość pierwszej polisy tak aby proporcjonalnie do
    > wszystkich polis pokrywała całość.
    > b) jak juz jest po rybkach, w związku z niepoinformowanie banku o
    > pisadaniu innej polisy, która automatycznie obniża wartość możlwą do
    > wypłacenia z polisy "na bank" ściągnie sobie resztę z ciebie.

    Na podstawie czego? Bo w umowie z bankiem nie ma o tym słowa. I na żadnym
    kroku załatwiania formalności zarówno z bankiem, jak i z drugim TU nie
    usłyszałem kompletnie nic na temat powyższego ryzyka. To, że TU chciał mnie
    orżnąć (tak zaczynam podejrzewać), to jestem w stanie zrozumieć. Ale że
    bank nie był w stanie ocenić takiego ryzyka i zastrzeć sobie w umowie prawa
    do II polisy czy też prawa do obciążenia mnie z tytułu odszkodowania, to
    raczej trudne do pojęcia.