  • Data: 2009-06-11 14:55:16
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A jak to się ma w moim konkretnym przypadku, który opisywałem?
    > Bank ma "obiecaną" całość odszkodowania i uważasz, że zadowoli się połową?
    > Z kolei ja nie mam obowiązku oddawania do banku swojej części
    > odszkodowania z innego TU.

    Krótko. Wydaje ci sie.
    Jak bank sie dowie, że masz drugą polisę niescedowanaą na bank, to ci
    a) kaze podniesc wartość pierwszej polisy tak aby proporcjonalnie do
    wszystkich polis pokrywała całość

    b) jak juz jest po rybkach, w związku z niepoinformowanie banku o
    pisadaniu innej polisy, która automatycznie obniża wartość możlwą do
    wypłacenia z polisy "na bank" ściągnie sobie resztę z ciebie.