  • Data: 2009-06-11 15:00:24
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:
    > "tg" <a...@b...cpl> napisał

    > Nie, po prostu mam wątpliwości, bo co innego piszą tutaj, a z czymś
    > zupełnie innym spotykam się w życiu.

    > Czyli rozumiem, że nie mogę ubezpieczyć mieszkania wartego 50 tys. zł na
    > 100 tys. zł?

    Mozesz. Przy czym to nie jest kwota do wypłaty w razie szkody, tylko
    górna granica odpowiedzialności ubzpieczyciela. Czyli nie wypłaci wiecej
    niż 100 tyś, ale słowa tam nie ma o tym ile wypłaci.

    > Kto mi zabroni, jeśli zgodzę się płacić odpowiednio duże składki?

    Nikt.

    Co
    > więcej - niejednokrotnie potwierdzano mi, że nie ma przeszkód w takim
    > ubezpieczeniu.

    Bo nie ma.
    Ale nigdy ci nie powiedziano, że tyl ci wypłacą. Za mieszkanie warte 50
    tys wypłacą ci 50 tyś, chocby górna granica wynosila 1 mln zł.