  • Data: 2009-06-11 15:21:29
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > Na podstawie czego? Bo w umowie z bankiem nie ma o tym słowa.

    Jesteś pewien, że nie masz zapisu o informowaniu banku o wszystkich
    okolicznościach mających wpływ na udzielony ci kredyt?
    Bo ja bym nie był tak bardzo pewien.
    Nawet zmiana wysokości pensji czy zmiania pracy i niepoinformowanie o
    tym banku może być podstawą do zmian lubwypowiedzenia umowy.
    Nawet głupia zmiana kursu dolara może być podstawą do zmian w umowie
    kredytowej, o czym sie pare miesiecy temu pare osób przekonało, kiedy to
    to banki zarządały dodatowego zbezpieczenia.

    > I na
    > żadnym kroku załatwiania formalności zarówno z bankiem, jak i z drugim
    > TU nie usłyszałem kompletnie nic na temat powyższego ryzyka. To, że TU
    > chciał mnie orżnąć (tak zaczynam podejrzewać), to jestem w stanie
    > zrozumieć. Ale że bank nie był w stanie ocenić takiego ryzyka i zastrzeć
    > sobie w umowie prawa do II polisy czy też prawa do obciążenia mnie z
    > tytułu odszkodowania, to raczej trudne do pojęcia.

    j.w.
    to ty masz informować bank, a nie bank ciebie,