  • Data: 2023-04-06 11:16:22
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2023 o 07:15, Shrek pisze:

    > Ale nikogo nie interesuje twoje głębokie przekonanie a to co jest
    > napisane w ustawie. A w ustawie jest napisane, że zarzuty stawia się
    > jeśli są ku temu podstawy. Ty sobie wpiszesz cokolwiek, bo musisz
    > numerek wpisać w druczek, bo zgubiłeś druczek od formularza w sprawie i
    > został ci tylko przeciwko.

    Z kolei Ty tej ustawy po prostu nie rozumiesz, ale upierasz się. Przy
    czym nie chodzi o to, co ja piszę, bo oczywiście się mogę mylić. Ale
    zauważ, że tam na miejscu działał szereg profesjonalistów. na pewno
    decyzji o przedstawieniu zarzutu nie podejmuje posterunkowy z
    miesięcznym doświadczeniem. Oczywiście może się pomylić, bo nikt nie
    jest idealny, ale bardziej jestem skłonny jemu zaufać i zastanawiać się,
    czemu podjął tak, a nie inną decyzję, niż Tobie, czyli osobie, która ani
    nei widziała miejsca zdarzenia, ani nie zna ustaleń śledczych ani nie
    rozumie w ogóle prawa.

    --
    Robert Tomasik