  • Data: 2023-04-06 07:15:05
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie do tego przekonujesz? Taż od początku Ci pisze, że znaczenie ma sam
    > fakt przedstawienia zarzutu.

    Ale nikogo nie interesuje twoje głębokie przekonanie a to co jest
    napisane w ustawie. A w ustawie jest napisane, że zarzuty stawia się
    jeśli są ku temu podstawy. Ty sobie wpiszesz cokolwiek, bo musisz
    numerek wpisać w druczek, bo zgubiłeś druczek od formularza w sprawie i
    został ci tylko przeciwko. Za tydzień spada ci na głowę rakieta
    ziemia-powietrze/rozjeżdza cię pociąg/zawieszają cię za pisanie głupot w
    dokumentacch/cokolwiek. Zostaje obywatel z zarzutami - z konkretnym
    numerkiem. Prawo mówi, że skoro takie zarzuty na postawione, to
    widocznie były ku temu podstawy. Obywatel udowadnia że nie jest
    wielbłądem, a kolejny kulson usiłuje mu to wmówić bo przecież tak jest w
    papierach.

    Skoro numerki i zarzuty nie mają znaczenia to zapewne nie miałbyś nic
    naprzeciwko gdyby postawić jakieś tobie? Przecież potem się zmieni albo
    umorzy. Może nawet pismaki nie wywąchajo i nie napiszo że policjantowi
    tomaszowi t. postawiono zarzuty nieumyślnego spowodowania śmierci
    jakiegoś dzieciaka... No chyba że ktoś z twoich znajomych podrzuci...

    > Nigdy czegoś takiego nie postulowałem. To jest Twój wymysł, z którym
    > ofiarnie walczysz.

    Oczywiście że postulowałeś.

    > Postaci mitycznych nie wliczamy.

    Niestety - kulsony w przeciwieństwie do krasnoludków istnieją naprawdę.
    No i krasnoludki są pożyteczne a kulsony nie.

    > Nikt nikogo nie spławia. Po prostu trzeba ocenić, czy są wystarczające
    > przesłanki do tego, by uznać to za oszustwo.

    Od tego to jest postępowanie - po to jesteście, żeby sprawdzić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!