  • Data: 2002-12-17 20:06:48
    Temat: Re: duze odsetki - czy mozna cos zaradzic ?
    Od: "c-kasky" <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e6LL9.62559$TA6.795931@news.chello.at...

    Jeżeli tak, to nic nie mów o żadnych przedawnieniach.
    > Niech żyją w nadziei na wszystkie odsetki... Oczywiście musisz
    > wiedzieć, że w przypadku złożenia powództwa w sądzie przez
    > windykatora, bieg przedawnienia wszystkich roszczeń zostaje
    > wstrzymany, a po uprawomocnieniu wyroku, biegnie od początku
    > i dla zasądzonej kwoty, wynosi już 10 lat !

    - Ok zalozmy ze splacam to w ratach zaczynajac od naleznosci glownej
    W momencie gdy moj plan ratalny osiagnie zalozony przeze mnie pulap czyli na
    obecna chwile suma splaconych rat pokryje naleznosc gl. i poprzedzajace 3
    lata odsetek (przesuna sie o rok),
    wtedy powinienem wystapic (zarzucic) windykatorowi przedawnienie reszty
    odsetek.

    - Odnosnie powodztwa sadowego, wierzyciel moze wstapic na droge sadowa w
    momencie niewywiazania sie przeze mnie z ustalonego zobowiazania.

    Dobrze mysle ?

    A-sky