  • Data: 2002-12-18 21:32:58
    Temat: Re: duze odsetki - czy mozna cos zaradzic ?
    Od: "c-kasky" <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5nPL9.65521$TA6.847265@news.chello.at...

    > Ciągle nie daje mi spokoju jedna myśl. Twój dług powstał w 1997 r.
    > Podpisując
    > w 2001 r. zobowiązanie, zrzekłeś się korzystania z zarzutu przedawnienia
    > tylko
    > do zobowiązania podstawowego, ale nie odsetek, które w tym momencie były
    > już przedawnione. Jeżeli w mojej ocenie nie ma błędu, to nowe odsetki
    można
    > naliczać dopiero od daty podpisania tego zobowiązania. Problem w tym, że
    ja
    > nie jestem prawnikiem i tu mogę się mylić. Może ktoś lepszy wypowie się na
> [...]

    Na pismie z 2001r od GSM widnieje informacja , ze maja prawo do sprzedania
    wierzytelnosci wraz z odsetkami.
    Moze i faktycznie warto o porade radcy prawnego ?
    Co do przedawnienia odsetek windykator zdaje chyba sobie sprawe z tego faktu
    poniewaz dzwonij dzisiaj do mnie nawet jakis tam kierownik chcac koniecznie
    abym zawarl z nimi ugode jeszcze w tym roku .
    W ich rozumieniu ugode taka moge zawrzec telefonicznie.
    W zwiazku z powyzszym moje "tak" przez tel przed polnoca 31.12.2002 oznaczac
    bedzie zaliczenie odsetek z roku 2000 a po polnocy z lat '03, 02' i '01 ?
    Czy reguluje to raczej data przelania pieniedzy (dok. wplaty) na konto
    wierzyciela ?

    A-sky