  • Data: 2002-12-18 22:45:22
    Temat: Re: duze odsetki - czy mozna cos zaradzic ?
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "c-kasky" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:atqphs$dup$1@serwer.infinity.net.pl...

    > Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > W zwiazku z powyzszym moje "tak" przez tel przed polnoca 31.12.2002
    oznaczac
    > bedzie zaliczenie odsetek z roku 2000 a po polnocy z lat '03, 02' i '01 ?
    > A-sky

    Przełom roku nie ma tu nic do rzeczy. Odsetki przedawniają się po
    3 latach (3*365 dni) a nie po upływie pełnego roku kalendarzowego.
    Codziennie dochodzi 1 nowy dzień zwłoki, a jednocześnie przedawnia
    się 1096 dzień zwłoki. Obrazowo wygląda to jak okno o szerokości 3 lat,
    które przesuwa się po kalendarzu i zawsze widzisz tylko ostatnie 1095
    dni zwłoki, za która trzeba zapłacić odsetki.
    Joker