    From: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: duze odsetki - czy mozna cos zaradzic ?
    Date: Tue, 17 Dec 2002 17:13:05 GMT

    Użytkownik "c-kasky" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:atnk95$ju9$1@serwer.infinity.net.pl...

    > Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > terminow.
    > termin.

    > uregulować.
    >
    > Ugoda dotyczyla jedynie naleznosci glownej bez odsetek.
    > Wierzytelnosc przelana (odsprzedana) jest podobno z odsetkami.

    To jest już standard. Firmy windykacyjne kupują zobowiązanie brutto,
    licząc na brak znajomości prawa lub "przestraszenie" dłużnika, który
    zapłaci wszystko, łącznie z przedawnionymi odsetkami.
    Jeżeli masz pewność (to może być trochę ukryte w kontekście), że
    ugoda nie dotyczyła odsetek, to zgłoś na piśmie zarzut przedawnienia
    odsetek starszych niż 3 letnie. Absolutnie NIE podpisuj nowych
    zobowiązań !
    Joker