  • 11. Data: 2005-01-28 17:20:09
    Temat: Re: drobny cwaniaczek - ? wyłudzenie ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "renat" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:ctc2nu$es8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    To, ze w TP SA nie ma zgłoszonej firmy o tym adresie, to żaden dowód, że jej
    w ogóle nie ma. Może gość ma sklep w sąsiedniej miejscowości, a próbki
    chciał na adres domowy na przykład. Albo nie zgłosił do TP SA domowego
    telefonu jako służbowego, by nie mieć kłopotu z Internetem choćby (inne
    stawki).

    Moim zdaniem - biorąc pod uwagę kwotę strat - to nie ma zbyt wielkiego sensu
    ściganie gościa. Napisze, ze chciał założyć firmę handlującą Twoim towarem i
    w tym celu chciał próbki, a później się rozmyślił. Przedstawił się jako
    firma, bo myślał, ze jako osobie jeszcze nie zarejestrowanej próbek nie
    wyślesz. I co wówczas?

  • 12. Data: 2005-01-29 01:07:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ctdsn1$duo$1@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > w tym celu chciał próbki, a później się rozmyślił. Przedstawił się jako
    > firma, bo myślał, ze jako osobie jeszcze nie zarejestrowanej próbek nie

    A jeśli skłamał i nie ma żadnej firmy to pod co to właściwie podpada?
    Ani to umowa pożyczki, ani nic nikt nikomu przyobiecywał, ani żadna inna
    umowa cywilno-prawna.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2005-01-29 09:26:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:pjnetc.fg1.ln@ziutka.router...

    > A jeśli skłamał i nie ma żadnej firmy to pod co to właściwie podpada?
    > Ani to umowa pożyczki, ani nic nikt nikomu przyobiecywał, ani żadna inna
    > umowa cywilno-prawna.

    Wiesz, na upartego można by było mu imputować oszustwo. że niby podając się
    za przedsiębiorcę wyłudził te próbki - 286 kk. Ale cieniutkie to strasznie.

  • 14. Data: 2005-01-29 11:08:48
    Od: "renat" <r...@r...pl>

    > Wiesz, na upartego można by było mu imputować oszustwo. że niby podając
    się
    > za przedsiębiorcę wyłudził te próbki - 286 kk. Ale cieniutkie to
    strasznie.

    no właśnie tak myslałem że słabizna. Trudno - nauczka na przyszłość.
    Ale jak sobie pomysle że taki ......
    no nic. teraz bede dokładnie 'prześwietlał" kontrahentów
    pozdrawiam i dzieki wszystkim za info
    renat

  • 15. Data: 2005-01-29 16:10:38
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    b rzecze:

    też tak myślę, ale koleś trochę się podenerwuje na przesluchaniu/ach

    RaV

    AQQ:133695 GG:4750295 TLEN:ravsite WPKONTAKT:rav_q
    ICQ:298202732 WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 16. Data: 2005-01-29 18:08:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 Jan 2005 01:53:29 +0100, "renat" <r...@r...pl> wrote:

    >postanowiłem sprawdzić wiarygodność
    >firmy - najprostrzy sposób
    >, biuro numerów.
    Biuro jakich numerow?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 17. Data: 2005-01-29 18:11:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 Jan 2005 12:51:42 +0000 (UTC), " b"
    <b...@g...pl> wrote:

    >I nie odważyłbym się go sformułować sprawdzając li tylko dane teleadresowe.
    >Jak napisałem wyżej to nie dowodzi, że firma nie istnieje, tyle tylko, że nie
    >ma telefonu.
    Sprawdzenie numeru gdzies tam w biurze numerow (zakladam ze tepsy, ale
    to niewazne gdzie) nie dowodzi ze firma... tfu przedsiebiorstwo nie ma
    telefonu.

    WAM