  • 1. Data: 2005-01-27 22:16:58
    Temat: wysokosc wieczystej dzierzawy na grunt pod garazem
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Witam!
    Mam taka sytuajce - moje ukochane miasto 'przywalilo' mi 5% stawki na
    wieczysta dzierzawe na grunt na, ktorym garaz. Za mieszkanie biora 1% czy
    ktos moze zna z jakiego to przepisu wynika? Podobno bylo jakies orzecznictwo
    w tej sprawie zmniejszajace maksymalna stawke za garaz do 1%. Bylbym
    wdzieczny za pomoc.
    Pozdrawiam
    Muchomor

  • 2. Data: 2005-01-29 20:18:47
    Od: "Robek" <r...@p...onet.pl>

    "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > orzecznictwo
    > w tej sprawie zmniejszajace maksymalna stawke za garaz do 1%. Bylbym

    Rozumiem że chodzi o opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. Kwestie
    te reguluje ustawa o gospodarce nieruchomościami (art.71 i następne)
    W art. 72 ust.2 podano wysokości stawek procentowych opłat rocznych za
    użytkowanie wieczyste i maksymalna stawka wynosi tutaj 3%. Dlatego dziwi
    mnie skąd stawka 5% o której mówisz.

    pozdrawiam
    Robek

  • 3. Data: 2005-02-01 09:42:23
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W art. 72 ust.2 podano wysokości stawek procentowych opłat rocznych za
    > użytkowanie wieczyste i maksymalna stawka wynosi tutaj 3%. Dlatego dziwi

    Tez znalazlem ze 3% - miasto mnie po prostu chce oszukac.... Znalazlem
    orzecznictwo - pisze o tym w nowym watku...
    Pozdr.
    M.