  • 1. Data: 2006-03-01 11:54:07
    Temat: dowód osobisty
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Jaka jest forma opłaty za dowód osobisty: wpłata na konto czy opłata
    skarbowa?
    Proszę o podstawę prawną jednej i drugiej możliwości.

    Sprawa wygląda w ten sposób że w związku z obowiązkiem nałożonym przez
    Ustawodawcę muszę wymienić dowód osobisty i za niego zapłacić, ale nie mam
    ochoty dawać zarabiać jakiemuś bankowi tzw. prowizję która jest stosunkowo
    wysoko licząc od 30 zł. od 3,50 zł. do 6 zł. Kupując znaki skarbowe nie ma
    żadnej dodatkowej opłaty.

    Pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2006-03-01 11:57:51
    Temat: Re: dowód osobisty
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Oczywiście prowizja jest wysoka

    Aga

  • 3. Data: 2006-03-01 12:38:55
    Od: "fajna laska" <f...@g...pl>

    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysoko licząc od 30 zł. od 3,50 zł. do 6 zł. Kupując znaki skarbowe nie ma

    Ja placilam w kasie urzedu, bez prowizji. Moze i u Ciebie jest taka
    mozliwosc.

    --
    Za uwagę dziękuje
    fajna laska

  • 4. Data: 2006-03-01 14:34:10
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Użytkownik "fajna laska" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    | Ja placilam w kasie urzedu, bez prowizji. Moze i u Ciebie jest taka
    | mozliwosc.

    w kasi ebanku ale w urzedzie w ktorym wydaja dokumenty jest bezprowizyjnie
    :) u mnei

    p.