  • 1. Data: 2006-03-01 11:08:08
    Temat: Trybunał K. , magoster Ziobro i orzeczenie w zwiazku z porwaniem
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew Z. w programie Co z ta polska powiedzial ze TK wydal glupie
    orzeczenie w ktorym stwierdzil iz za zgoda rodziny porwanego policja NIE
    MOZE zalozyc podsluchu w ich teefonie po to by nagrywac rozmowy z
    porywaczami?
    Glowe dam ze bylo to niezwykle chamskie klamstwo majace na celu
    oczarnienie tej instytucji w oczach widzow, bo jezlei posiadamy zgode
    to nie ma mowy o uzyskiwaniu informacji od osoby nieuprawnionej, bo z
    chwila wydania takiej zgody stajemy sie osobami uprawnionymi. Ale tak na
    wszelki wypadek .... czy ktos moglby podac namiar na to orzerczenie ?

    P.

  • 2. Data: 2006-03-01 11:43:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Glowe dam ze bylo to niezwykle chamskie klamstwo

    Wróć do codziennej porcji melisy ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2006-03-01 16:25:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Przemek R.* wypowiedziała te
    słowa:

> [...]
    orzeczenie
    > (...)
    > Glowe dam ze bylo to niezwykle chamskie klamstwo majace na celu

    Nawet TK zdarzają się głupie wyroki, vide swego czasu legalizacja
    szarwarku. RPO zaskarżył art. 5 ustawy o utrzymaniu czystości w
    gminach, zgodnie z którym właściciel nieruchomości odpowiada za
    czyszczenie chodnika przed jego posesją, a TK stwierdził, iż taki
    obowiązek nie narusza jego praw.
    Ale to było w czasach kiedy Ziobro był świeżo po studiach, mógł się nie
    interesować.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 4. Data: 2006-03-02 22:50:30
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 01 Mar 2006 17:25:37 +0100, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > gminach, zgodnie z którym właściciel nieruchomości odpowiada za
    > czyszczenie chodnika przed jego posesją, a TK stwierdził, iż taki
    Tym bardziej, że nakłada na obywateli nieproporcjonalne zobowiązania.
    Np. w przypadku 2 działek o identycznej powierzchni, przeznaczeniu,
    sposobie zagospodarowania, kształcie itd. ale inaczej usytuowanych względem
    drogi gminnej - dłuższy bok, krótszy bok.

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2006-03-02 23:13:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

> [...]
    > sposobie zagospodarowania, kształcie itd. ale inaczej usytuowanych względem
    > drogi gminnej - dłuższy bok, krótszy bok.

    A czemu ma być akurat proporcjonalnie do powierzchni działki?
    To byłby absurd. Chodniki idą akurat wzdłuż granic, a nie poprzez
    działkę. czy też inaczej dlatego że działka jest bardziej cenna, itd.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 6. Data: 2006-03-02 23:13:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

> [...]
    > gminach, zgodnie z którym właściciel nieruchomości odpowiada za
    > czyszczenie chodnika przed jego posesją, a TK stwierdził, iż taki

    I co w tym głupiego? Jaki art. konstytucji jest naruszony?

  • 7. Data: 2006-03-03 21:01:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Johnson* wypowiedziała te
    słowa:

    > I co w tym głupiego? Jaki art. konstytucji jest naruszony?

    Nie pamiętam jak argumentował to RPO ale tak naprawdę na chybcika
    wskazałbym art. 31 ust. 3, art. 64 ust. 3 oraz pewnie art. 166 ust. 1
    oraz dorzucił nieśmiertelny art. 2 Konstytucji RP.
    Chodziło oczywiście o to, że ustawa nakłada na posesjonatów obowiązek
    sprzątania czegoś co nie jest nich, bez wynagrodzenia itd. Zaś ustawa
    była efektem tego, że ludzie przejrzeli na oczy i za połamane ręce i
    nogi na nieodśnieżonych chodnikach zaczęli pozywać gminy. Ale to już
    przecież pamiętasz ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 8. Data: 2006-03-04 04:14:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 03 Mar 2006 00:13:02 +0100, Johnson napisał(a):

    > A czemu ma być akurat proporcjonalnie do powierzchni działki?
    > To byłby absurd. Chodniki idą akurat wzdłuż granic, a nie poprzez
    > działkę. czy też inaczej dlatego że działka jest bardziej cenna, itd.
    Są zobowiązania, które uzależniają obciązenia dla obywatela od powierzchni
    (podatki od nieruchomości), są takie, które różnicują wg wartości (ok, jej
    dynamiki - o.adiacenckie). Różnicowanie obciążenia (nakaz utrzymania części
    mienia gminnego) od ukształtowania działki wydaje mi się nielogicznym,
    zrzucaja na obywateli obowiązki gminy. Podobne zdanie mam o potwierdzonym
    orzeczeniem TK obostrzeniu w zbywaniu mienia "pospadkowego" uzależniającym
    obrót od uregulowania zobowiązań skarbowych.
    PS. nie jestem "niesprawiedliwe" potraktownym właścicielem nieruchomości,

    --
    pozdro
    poreba