  • 1. Data: 2006-03-01 11:08:37
    Temat: byc czy nie byc czlonkiem?
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    kupilismy z zona mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe 62 m2,
    wpisanie sie w poczet czlonkow spoldzieni kosztuje 1165 zl
    niebedac czlonkiem placi sie wyzszy czynsz ( jeszcze nie wiem dokladnie o
    ile wyzszy)
    jakie sa plusy/minusy bycia.niebycia czlonkiem spoldzieni poza innym
    czynszem?

    z gory dziekuje

    Grzes

  • 2. Data: 2006-03-01 11:35:45
    Temat: Re: byc czy nie byc czlonkiem?
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Fickman wrote:

    > jakie sa plusy/minusy bycia.niebycia czlonkiem spoldzieni poza innym
    > czynszem?

    W mojej powiedzieli mi że
    - nie mogę być we władzach spółdzielni ani ich wybierać
    - nie mogę korzystać z domu kultury itd
    - nie mogę zgłaszać potrzeby remontu klatki schodowej (ale akurat sami z
    siebie remontują)

    U mnie czynsz jest taki sam jak dla członków.

    Karol

  • 3. Data: 2006-03-01 11:44:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Fickman [###f...@t...pl.###] napisał:
> [...]
    dokladnie o
    > ile wyzszy)
    > jakie sa plusy/minusy bycia.niebycia czlonkiem spoldzieni poza innym

    Plusem jest wpływ na działania spółdzielni. Tyle, że jest to często
    iluzoryczny wpływ - jeden głos na walnym zgromadzeniu, albo i przy
    wyborach przedstawicieli. Tak więc ja bym problem rozważył w
    kategoriach ekonomicznych. Policz, po jakim czasie zwróci Ci się
    członkostwo w mniejszym czynszu i zastanów, czy będziesz tam tyle
    mieszkał.