    From: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: doniesienie do prokurat. - jakie konsekwencje ?
    Date: Sat, 11 Jun 2005 00:52:34 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Rozliczenie lub nie zaliczek, to juz raczej sprawa wewnętrzna
    > spółdzielni, albo roszczenie cywilne cżłonka. nieujecie tego w ksiegach
    > było by przestępstwem (art. 303 kk). Ale tego sie akurat jedynie
    > domyślasz.

    tak, to jest wewnetrzna sprawa (ale spoldzielnia to takze spoldzielcy) z
    tym, ze wszystkie zaliczki badz niedobory finansowe wynikajace ze
    zuzycia mediow zawsze decyzjami zarzadu byly oficjalnie rozliczane (na
    koniec roku, czy kwartalu...) per budynek. ta jedna - wychwycona przeze
    mnie po prostu sie chyba rozmyla... i mimo ze indywidualnie domagalem
    sie jej rozliczenia (roszczenie indywidualne), od 2002 roku spoldzielnia
    unika jakiejkolwiek odpowiedzi czy chociazby odpowiedzi na moje pisma.
    sprawa nie dotyczy tylko mnie ale chyba tylko ja to probuje te zaleglosc
    wyprostowac - na mnie przypada prawie 200 pln, na caly budynek lub
    osiedle - spoooro wiecej.

    > Jeśli zastosujesz się do mojego pierwszego akapitu, czyli ściśle
    > wyodrębnisz to co wiesz, od tego, czego się domyślasz, to nikt Cię nie
    > może ścigać dokąd to, co opisałeś jako pewnik nie zostanie podważone.

    dzieki, to cenna informacja