  • Data: 2005-06-10 23:14:53
    Temat: Re: doniesienie do prokurat. - jakie konsekwencje ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d8d5jl$3sh$1@sklad.atcom.net.pl...

    > tak, to jest wewnetrzna sprawa (ale spoldzielnia to takze spoldzielcy)
    > tym, ze wszystkie zaliczki badz niedobory finansowe wynikajace ze
    > zuzycia mediow zawsze decyzjami zarzadu byly oficjalnie rozliczane (na
    > koniec roku, czy kwartalu...) per budynek. ta jedna - wychwycona
    przeze
    > mnie po prostu sie chyba rozmyla... i mimo ze indywidualnie domagalem
    > sie jej rozliczenia (roszczenie indywidualne), od 2002 roku
    spoldzielnia
    > unika jakiejkolwiek odpowiedzi czy chociazby odpowiedzi na moje pisma.
> [...]

    Jest coś takiego, jak komisja rewizyjna przy spółdzielni. Od nich bym
    zaczął. Wbrew pozorom, to dość bezpieczne wyjście. Bo albo ustalą, że
    nie masz racji i udzielą Ci odpowiedzi, albo nie zostaje im nic innego,
    jak złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Ty w każdym razie wówczas masz
    czyste sumienie, ze wyczerpałeś wszelkie możliwości wyjaśnienia tej
    sytuacji we własnym zakresie. Prokurator też na to patrzy. Co innego,
    jak ktoś pisze ni z gruchy, ni z pietruchy że prezes kradnie. A co
    innego, jak wskazuje dowody na to oraz wykazuje, że próby wyjaśnienia
    tego w racjonalny sposób okazały się niemożliwe. co więcej, to
    jakakolwiek odpowiedź komisji rewizyjnej może być znamienna.