    From: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: doniesienie do prokurat. - jakie konsekwencje ?
    Date: Fri, 10 Jun 2005 23:19:50 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Kluczowe ma, jakie są to nieprawidłowości i czy się je uda udowodnić.

    prawdopodobnie da sie udowodnic, ale udowadnianiem raczej powinna zajac
    sie prokuratura (i na tym mi zalezy aby postepowanie odbylo sie z
    urzedu), ja mam tylko daleko uzasadnione podejrzenia.

    niby moglbym sam probowac dociekac w celu zebrania materialu dowodowego,
    ale nie znam sie na tym, nie mam czasu, nie wiem czy informacje ktore
    chcialbym uwiarygodnic/sprawdzic zostana mi udostepnione jesli bede
    szukal na wlasna reke.

    chodzi o pewne sprawy finansowe w spoldzielni mieszkaniowej - nie
    rozliczone zaliczki pobrane od mieszkancow, nie wykluczone ze nie
    uwzglednione takze w sprawozdaniach finansowych...

    chodzi mi tez o to, abym nie byl potem ciagany do odpowiedzialnosci
    (jakiejkolwiek) jesli nie uda sie organom potwierdzic moich podejrzen (z
    roznych powodow).