  • 11. Data: 2011-05-08 08:30:33
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-08 10:04, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Inaczej co im Murzyn jest obraźliwy. Poza tym, wydźwięk tematu raczej
    > antyamerykański.

    Jesteś pewny ze zrozumiałeś przekaz tego stwierdzenia?

  • 12. Data: 2011-05-08 09:37:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.05.2011 10:30, Sebastian Biały pisze:

    > Jesteś pewny ze zrozumiałeś przekaz tego stwierdzenia?

    Może nie. Niestety zatrzymałem się na etapie magistra, poza tym, tematy
    wokołopolityczne i socjologiczne to nie moja działka. Rozumiem, że
    chodzi o coś z zakresu segregacji rasowej w USA. Dlatego pytałem o
    szczegóły tego doktoratu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2011-05-08 10:13:01
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.05.2011 06:34, Alek wrote:
    > A w Ameryce biją Murzynów.

    Jesteś pewny, że sam rozumiesz swój przekaz?

  • 14. Data: 2011-05-08 15:14:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 08 May 2011 11:37:11 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> [...]
    > wokołopolityczne i socjologiczne to nie moja działka. Rozumiem, że
    > chodzi o coś z zakresu segregacji rasowej w USA. Dlatego pytałem o

    Ty dalej tak na serio? :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2011-05-08 16:56:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.05.2011 17:14, Borys Pogoreło pisze:

    > Ty dalej tak na serio? :)

    No to mi wytłumacz o czym był ten jego doktorat.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2011-05-08 20:49:56
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-07 17:31, mi pisze:

    > Manipulujesz niczym GWno, które w gacie
    > popuszcza na samą myśl o Kaczorze Starszym.

    Jesteś chyba pierwszą osobą, która różnicuje
    kaczory.
    Tak więc Jarek, twoim zdaniem, jest kaczorem
    starszym?
    Interesujące... nie powiem. Na wygląd, tak mi
    się wydaje, to jednak Lech był kaczorem starszym.

    > Temat: Rola ciał kolegialnych w kierowaniu
    > szkołą wyższą.

    Samorząd studencki to ciało kolegialne
    nieprawdaż? Gdzież więc tu manipulacja?
    Mam nadzieję, że nie popuścisz w gacie tylko
    jasno określisz zakres manipulacji.

    JK

  • 17. Data: 2011-05-09 04:13:21
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-08 22:49, JK pisze:

    > Samorząd studencki to ciało kolegialne nieprawdaż? Gdzież więc tu
    > manipulacja?
    > Mam nadzieję, że nie popuścisz w gacie tylko jasno określisz zakres
    > manipulacji.

    Ale z kierowaniem uczelnią ma niewiele wspólnego. :(

    --
    spp

  • 18. Data: 2011-05-09 08:27:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-07 14:37:22 +0200, grzech <s...@p...onet.pl> said:

    > Co można by powiedzieć o wykładowcy prawa który nie potrafi się
    > wysłowić po Polsku.

    Albo po polsku, albo po Polaku.
    (tyle, że w drugim przypadku nie wysławiał, a wypowiadał...)

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-05-09 08:31:15
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.05.2011 22:49, JK wrote:
    > Jesteś chyba pierwszą osobą, która różnicuje kaczory.
    > Tak więc Jarek, twoim zdaniem, jest kaczorem starszym?

    Jarosław jest starszy kilka chwil, jeśli za wiek uznać moment urodzin, i
    ponoć zawsze przewodził braciom.

    Przypomnij sobie choćby meldowanie prezesowi wykonanie zadania - to Lech
    meldował Jarosławowi.

  • 20. Data: 2011-05-09 08:49:26
    Od: grzech <s...@p...onet.pl>

    > Ale z kierowaniem uczelnią ma niewiele wspólnego. :(

    A tu się właśnie bardzo mylisz. Zobacz kiedy ta praca była pisana.
    Odnieś ją do ówczesnych realiów. Specjalnie napisałem o samorządzie
    studenckim, ponieważ w jak wynika z artykułów prasowych na temat pracy,
    Kaczyński o nim nie wspominał. Najważniejsza role w ciałach kolegialnych
    uczelni odgrywały POP i organizacja młodzieżowa. Organizacja młodzieżowa
    była trzonem samorządu studenckiego. Jak myślisz kto miał więcej
    faktycznie do powiedzenia. Kolegialne organizacje partyjne, czy
    kolegialne organy administracyjne wyższych uczelni?