  • 1. Data: 2007-04-28 21:14:53
    Temat: dni wolne na szukanie pracy
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    dni wolne na szukanie pracy to kolejny pusty zapis w kodeksie pracy.

    zlozylem prosbe na pismie do pracodawcy o dzien ten wlasnie wolny, zeby
    pojsc na rozmowe kwalifikacyjna i zostalem grzecznie poinformowany, ze nie
    wyraza zgody (nie napisal powodu). wiem tez od kadrowej, ze dostala
    polecenie, zeby na przyszlosc jak poprosze o ten dzien to mi ma odpisac, ze
    nie dostane. wykorzystam je pewnie pod koniec okresu wypowiedzenia, kiedy mi
    nie beda potrzebne... ehhhhh, szkoda gadac

    pozdrawiam

    pawel

  • 2. Data: 2007-04-28 21:35:19
    Temat: Re: dni wolne na szukanie pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f10dhi$f08$1@atlantis.news.tpi.pl gardziej
    <b...@b...pl> pisze:

> [...]
    > ze nie dostane. wykorzystam je pewnie pod koniec okresu wypowiedzenia,
    > kiedy mi nie beda potrzebne... ehhhhh, szkoda gadac
    Fakt, jest to jeden z wielu mankamentów polskiego prawa pracy, w którym jest
    dużo więcej takich "kwiatków" umożliwiających pracodawcy utrudnianie zycia
    pracownikom.
    Niestety.
    BTW - zdanie rozpoczyna się od wielkiej litery.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-04-29 00:00:06
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > BTW - zdanie rozpoczyna się od wielkiej litery.

    taki stary nawyk jeszcze z pradawnych czasow, kiedy uzywanie wielkich liter
    i polskich znakow diakrytycznych nie bylo w modzie...

  • 4. Data: 2007-04-29 06:25:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > nie beda potrzebne... ehhhhh, szkoda gadac

    jesli masz jeszcze jakis urlop, to jest cos takiego jak urlop na rzadanie,
    znaczy sie dzwonisz rano do pracy, mowisz ze cie nie bedzie i juz, wtedy
    pracodawca moze cie cmoknac, masz 4 takie dni w roku, odliczane od puli
    twojego urlopu

  • 5. Data: 2007-04-29 07:33:09
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 29 Apr 2007 02:00:06 +0200, gardziej napisał(a):

    > taki stary nawyk jeszcze z pradawnych czasow, kiedy uzywanie wielkich
    > liter i polskich znakow diakrytycznych nie bylo w modzie...

    A to chyba przed Rejem jeszcze było.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd || http://olgierd.bblog.pl
    http://www.allegro.pl/item186353104_nikon_fm2.html

  • 6. Data: 2007-04-29 16:22:31
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 29 Apr 2007 08:25:19 +0200, szerszen napisał(a):

    > jesli masz jeszcze jakis urlop, to jest cos takiego jak urlop na rzadanie,
    ^^^^^^^^
    Ale ładny babol Szerszen ;)))

    > znaczy sie dzwonisz rano do pracy,

    Dlaczego rano?
    Skąd wiesz jaki system rozkładu czasu pracy stosowany jest w firmie
    pytającego? Jeżeli pracuje na nocną zmianę to co - musi telefonować rano?
    ;)))

    > mowisz ze cie nie bedzie i juz, wtedy pracodawca moze cie cmoknac,

    Z opisu widać że pracodawca "staje okoniem" naszemu pytającemu - wobec
    czego jak udowodni on że ... telefonował i mówił o urlopie "na żądanie"?
    Samo połączenie np. w bilingu nie oznacza że telefonowano w sprawie urlopu
    .... taką informację najlepiej byłoby przekazać słownie w obecności
    świadka, świadków bezpośrednio pracodawcy.

  • 7. Data: 2007-04-30 07:57:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sun, 29 Apr 2007 18:22:31 +0200, Artur napisał(a):
    [...]
> [...]
    > urlopu .... taką informację najlepiej byłoby przekazać słownie w
    > obecności świadka, świadków bezpośrednio pracodawcy.

    Większość komórek ma teraz całkiem sprawnie działający dyktafon. Dla
    celów dowodowych można się zapytać "jaki to dzisiaj dzień mamy?"

    p. m.